Jedna od konstanta svih ovih godina za sve popularne društvene mreže jest da su one besplatne, odnosno bolje rečeno, korisnici ne plaćaju za njihovo korištenje. Barem ne u novcu. Naime, poznata je poslovica kako ništa na svijetu nije besplatno, pa tako korištenje društvenih mreža ne plaćamo novcem, nego svojim podacima i privatnošću, što je kompanijama možda i važnije jer ih mogu jako dobro unovčiti.
Zanimljivo je da, ako ne želite dijeliti svoje podatke, odnosno ako želite platiti npr. korištenje Facebooka, Instagrama ili Twittera, ta mogućnost nije dostupna. No čini se da su u Twitteru počeli razmišljati o korištenju te mreže uz plaćanje mjesečne pretplate te se vode interne rasprave o potencijalnim načinima na koji bi je mogli uvesti. Sigurno je kako će trebati još dosta vremena dok se u kompaniji zaista odluče na takav potez, no u nedavnom razgovoru za medije Bruce Falck iz Twittera potvrdio je kako kompanija razmatra opcije dugoročne zarade koja može uključivati i - pretplate.
Trenutačno su u fazi “vrlo ranih razmatranja”, a iako nije spominjao detalje vezane za pretplate i nove načine prihoda, na Bloombergu su nabrojili nekoliko potencijalnih načina novih prihoda. Jedan je naplaćivanje pretplate za korištenje same društvene mreže, pri čemu bi pretplatnici dobili i neke napredne opcije uređivanja profila ili neke dodatne mogućnosti kakve neće biti dostupne u besplatnoj verziji. Druga mogućnost novih prihoda, o kojoj se već i govorilo, jest mjesečna pretplata na Tweetdeck, a spominje se i plaćanje za određeni ekskluzivni sadržaj drugim korisnicima te mreže. Dakle, korisnici Twittera dio sadržaja koji objavljuju mogli bi naplaćivati, pri čemu bi Twitter, naravno, uzeo svoju proviziju.
S uvođenjem takvih opcija Twitter bi povećao svoje prihode i više ih ne bi u potpunosti vezao za oglašavanje jer se pretplatnicima više ne bi prikazivali oglasi, što znači da Twitter ne bi koristio njihove privatne podatke i pratio što rade na internetu. No podsjetimo još jednom, o tim se opcijama tek razmatra, a možda Dorseyju i ekipi padnu na pamet i neke nove, inovativne ideje o načinu monetiziranja svoje mreže, bez ovisnosti o podacima i oglasima.