zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Dovoljan je jedan dodir i 30 sekundi: Hrvatsko rješenje mijenja način na koji će korisnici ostavljati recenzije na internetu

Kako korisnicima olakšati i pojednostaviti ostavljanje recenzija bez kojih danas gotovo nijedna tvrtka u uslužnoj djelatnosti ne funkcionira? Dvojica hrvatskih poduzetnika smislila su jednostavno rješenje koje već osvaja svijet.

Martina Čizmić | 16.06.2021. / 10:22 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Sigurno ste se, ne jednom, našli u situaciji da se željeli ostaviti komentar ili ocjenu neke usluge ili mjesta. No to ponekad može biti kompliciran podvig.

tri vijesti o kojima se priča Pad asteroida, ilustracija Sad znamo i to NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena Televizor, ilustracija Naglasak na iskustvu Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti? Mikrougrušak u krvi Pronađen u krvi pacijenata Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a

Od toga da treba pronaći internetsku stranicu na kojoj možete ostaviti recenziju, odobravanja recenzije, komentara koji nisu uvijek najugodniji. A da ne govorimo o cijeloj poplavi lažnih recenzija koje su već postale pravi problem.

Koliko su recenzije bitne, pokazuju podaci prema kojima bi čak 86 posto potrošača platilo više za usluge tvrtke s većim brojem recenzija i visokim ocjenama, dok se 74 posto potrošača oslanja na komentare na društvenim mrežama kada je riječ o utjecaju na odluku o kupnji, a uz sve to 90 posto potrošača ne bi koristilo usluge tvrtke koja ima ocjenu nižu od 3,3.

No jedna hrvatska tvrtka pronašla je način da posjetiteljima i korisnicima olakša ostavljanje recenzija (bile one pozitivne ili negativne), a istovremeno tvrtkama i ugostiteljima pomogne u povećanju online reputacije.

Radi se o Review Booster Pro, rješenju koje je u potpunosti osmišljeno i razvijeno u Hrvatskoj – od ideje do proizvodnje i softverskog rješenja, a koje za manje od 30 sekundi, s pomoću RBP kartice i pametnog telefona, omogućava ostavljanje recenzija ili ispunjavanje ankete u nekoliko klikova. Sve se recenzije nalaze na jednom mjestu, a moguće ih je i dodatno dubinski analizirati, kao i pratiti sve aktivnosti. 

Iza cijele ideje nalaze se dva hrvatska poduzetnika koja imaju dugo iskustvo u različitim područjima prodaje, usluga i IT-a - Saša Ivančić i Ivan Ivušić.

Zašto su se odlučili na stvaranje takvog digitalnog rješenja i kako su uopće došli na takvu ideju, porazgovarali smo s jednim od suosnivača Review Booster Proa Sašom Ivančićem. 

Kako je uopće došlo do ideje za Review Booster Pro?

Tijekom dugogodišnjeg iskustva rada s klijentima u području digitalnog marketinga susretali smo se s raznim rješenjima koja podižu digitalnu reputaciju, ali željeli smo stvoriti proizvod koji je znatno učinkovitiji i kvalitetniji. Recenzije su uvijek bile važne, međutim u današnjem digitaliziranju poslovanja njihova važnost rapidno raste. Više od 80 % ljudi danas vjeruje online recenzijama jednako kao osobnoj preporuci i sve je važnije imati dobar imidž tvrtke na digitalnim platformama. Problem je uvijek bio u načinu prikupljanja recenzija. Generalno su se recenzije događale kod izrazito zadovoljnih i izrazito nezadovoljnih korisnika usluga. Ideja je bila napraviti iskorak i ponuditi na tržištu rješenje koje olakšava povratnu informaciju korisnika, imajući u vidu sve aspekte današnjeg doba - brzinu, jednostavnost i korištenje postojećih resursa kao što je mobilni uređaj samih korisnika.

Koju tehnologiju koristite? Zašto baš tu tehnologiju?

Koristimo NFC tehnologiju koja je već standard u današnjem poslovanju, od načina plaćanja do drugih funkcionalnih aktivnosti. Uz navedeno, NFC zbog svoje jednostavnosti izaziva „wow“ efekt kod samih korisnika, što je dodatna prednost, a primjena je jednostavna i dostupna svakom korisniku preko njegova mobilnog uređaja. Svaki RBP uređaj opremljen je i s QR kodom kao fallback rješenjem. Kako su zbog COVIDA beskontaktna rješenja došla u fokus RBP je idealno rješenje u tim okvirima.

Koliko je trajao razvoj same platforme?

Prva faza razvoja RBP sustava je trajala više mjeseci i funkcionalnost je postigla početkom lipnja 2020. Od tada kontinuirano dorađujemo sustav s ciljem što jednostavnijeg korištenja te novih funkcionalnosti za krajnje korisnike. Želim istaknuti kako RBP sustav u ovakvom obliku zadovoljava operativno korištenje na svjetskom tržištu i već danas imamo konkurentan, inovativan i jedinstven proizvod koji se primjenjuje u brojnim zemljama.

U ovom trenutku RBP je zastupljen na 11 svjetskih tržišta - od Hrvatske do Japana. Možete li nam otkriti tko su neki od vaših klijenata i kakve su povratne informacije od njih?

Primjena RBP-a moguća je u brojnim granama gospodarstva, što smo prepoznali već pri samom pokretanju našeg rješenja, a potvrda toga je i činjenica iz kojih sve industrija dolaze trenutačni korisnici. Razne mogućnosti koje RBP može ponuditi, od recenzija do anketa, imaju znatan utjecaj na rast reputacije, ali i podizanje kvalitete usluga prema krajnjim korisnicima te povećanje prodaje, a to su pokazali i rezultati postojećih klijenata. Od klijenata koji danas koriste RBP mogu istaknuti Valamar, Rixos hotele u Hrvatskoj i Švicarskoj, Pytloun hotele u Češkoj, Domino's Pizza u Nizozemskoj, DHL – Austrija, MWM / Caterpillar u Španjolskoj.

Glavna je ideja platforme osigurati mogućnost recenziranja i ispunjavanja anketa. Kako potaknuti korisnike da to učine? Postoji li neka tajna?

Tajna je u brzoj, efektnoj i jednostavnoj primjeni RBP-a. Ovim rješenjem korisnici usluga naših klijenata u nekoliko klikova na licu mjesta na svojim mobilnim uređajima mogu ispuniti anketu ili ostaviti recenziju. Ako ste zadovoljni uslugom, ostaviti ćete napojnicu, ali i recenziju, pogotovo ako vas netko zamoli i ne gubite mnogo vremena. RBP na najjednostavniji mogući način spaja osobnu i digitalnu interakciju. Konverzije uz RBP su 500 % bolje u odnosu na prvo iduće najbolje rješenje koje smo koristili. Tu je i stvar interakcije pružatelja usluge sa klijentom koja je ključna i doprinosi većem angažmanu.

Rješenje je usmjereno na područje turizma i uslužnih djelatnosti. Razmišljate li i o širenju ponude na druge djelatnosti?

Iz dana u dan pokazuje se kako RBP i koristi njegove primjene prepoznaje sve više klijenata iz raznih sektora kojima su zadovoljstvo korisnika i vlastita reputacija izrazito važni u poslovanju. Generalno gledajući, RBP je već danas rješenje koje može koristiti svim pružateljima usluga. Primjena RBP-a moguća je u području recenzija za platforme koje su najaktivnije u području ugostiteljstva ili turizma – poput Tripadvisora, Googlea, Yelpa, Facebooka, ali koje su važne i u medicinskoj, dentalnoj ili beauty industriji, financijskom sektoru i logistici. Navedeno su već prepoznali i naši klijenti, među kojima ima onih koji dolaze upravo iz tih industrija. Uz to, u ponudi imamo RBP Survey koje kao rješenje koriste velike kompanije za ispitivanje zadovoljstva korisnika. Vjerujem da način na koji radimo i razvijamo RBP stvara temelje za promjenu pristupa dosadašnjeg načina rada, kao i modela komunikacije s krajnjim korisnicima. Vjerujemo kako će upravo zbog toga RBP biti „gamechanger“ u svjetskim razmjerima.

Kakvi su vam planovi za dalje? Daljnji razvoj platforme? Stvaranje nečeg novog?

Nastavljamo razvijati RBP sustav, pratiti potrebe tržišta i klijenata te na temelju toga unaprjeđivati funkcionalnost i vrste usluga koje nudimo. U narednih nekoliko godina želimo pozicionirati RBP kao lidera u svjetskim razmjerima. U samo godinu dana uspjeli smo plasirati RBP na strana tržišta i zemlje diljem Europe, a već otvaramo i tržišta diljem svijeta, što nam je snažan vjetar u leđa za ostvarivanje željenih planova.

Otkako je svijet zahvatila pandemija koronavirusa, naglasak je stavljen na sve digitalno i beskontaktno. Hoće li se, prema vašem mišljenju, takav trend nastaviti i u budućnosti?

Vjerujem da je pandemija samo ubrzala ono što je neizbježno, a to je digitalizacija poslovanja i procesa. Posljedica digitalizacije dovest će do mnoštva informacija na različitim platformama i tražilicama, što će na neki način dovesti do preopterećenja informacija. Ako gledamo naš segment recenzija, strukturirano i kvalitativno upravljanje informacijama omogućit će stvaranje prave slike na tržištu, a za to su potrebni korisnici koji će s našim rješenjem brzo i jednostavno povratno prenositi svoju iskrenu emociju i mišljenje, zaključuje u razgovoru za Zimo Ivančić.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Znanstvenici došli do zanimljivog otkrića: Ako na Marsu ima života, vjerojatno se skriva u - špiljama
Baš kao na Zemlji?
Znanstvenici došli do zanimljivog otkrića: Ako na Marsu ima života, vjerojatno se skriva u - špiljama
Apple u problemima: Izgubili na sudu, dobili visoku kaznu, a možda će morati i prestati prodavati popularni uređaj
Sve zbog patenta
Apple u problemima: Izgubili na sudu, dobili visoku kaznu, a možda će morati i prestati prodavati popularni uređaj
Google priprema novu značajku za Android koja bi mogla biti veoma korisna
Još se ne zna kad
Google priprema novu značajku za Android koja bi mogla biti veoma korisna
Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a
Pronađen u krvi pacijenata
Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a
Inspirativna priča o istarskom pčelaru koji ne proizvodi samo med, već ima plemeniti cilj
Startaj Hrvatska 2025.
Inspirativna priča o istarskom pčelaru koji ne proizvodi samo med, već ima plemeniti cilj
Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci
Dobro je znati
Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a
Pronađen u krvi pacijenata
Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Naglasak na iskustvu
Umjetna inteligencija mijenja sve: Kako će izgledati televizori u budućnosti?
Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci
Dobro je znati
Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Odustali od nasljednika?
Ovaj telefon trebao je pokrenuti novi trend na tržištu, no korisnici su mu pokazali palac dolje
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?
Uznemirujuće
Zastrašujući trend širi se internetom: Jeste li naišli na ovakve videozapise na društvenim mrežama?

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Tjedan pojačanog nadzora kamiona i autobusa: Policija posebnu pozornost posvećuje vozilima za prijevoz djece
ROADPOL
Od danas velika akcija prometne policije u cijeloj zemlji: Evo koga će posebno kontrolirati
Nevrijeme u Italiji izazvalo poplave: Furlanija pod vodom, ljudi na krovovima čekaju evakuaciju
ima i nestalih
VIDEO Izvanredno stanje u susjednoj zemlji: 300 ljudi evakuiraju helikopterima!
Uhićenje po nalogu USKOK-a u Zagrebu
član zločinačkog udruženja
Akcija policije i USKOK-a u Zagrebu: Procurilo tko je uhićen
show
Deni Karadža u osmoj epizodi showa Supertalent
''meni si 10/10''
Poslušajte što je to rasplakalo Maju Šuput: ''Zabio si mi nož u srce!''
Znate li da je Doris Dragović ujna Iris Livaje, supruge Marka Livaje
bila joj je na vjenčanju
Znate li kojoj poznatoj Hrvatici je Doris Dragović ujna?
Kako je Laura Gnjatović izgledala prije pet godina?
pogled unatrag
Pogledajte kako je naša misica izgledala prije pet godina, sad je jasno zašto slovi za favoritkinju
zdravlje
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Pokrovitelj Donat
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Visoko osjetljivo dijete: 12 znakova koji otkrivaju da imate malo empatično čudo
Piše psihologinja
Visoko osjetljivo dijete: 12 znakova koji otkrivaju da imate malo empatično čudo
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
zabava
Ovakva kupaonica postoji samo u Bosni! Pogledajte neuobičajeni dizajn
Dosjetljivo
Ovakva kupaonica postoji samo u Bosni! Pogledajte neuobičajeni dizajn
Medvjed im ušetao u kuću, ali nije bio spreman na ovakav otpor
Čovječe…
Medvjed im ušetao u kuću, ali nije bio spreman na ovakav otpor
Provela noć kod partnera pa počela primjećivati neobične detalje
Zanimljivo
Provela noć kod partnera pa počela primjećivati neobične detalje
tech
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a
Pronađen u krvi pacijenata
Otkriven ključ trajnih simptoma dugog COVID-a
Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci
Dobro je znati
Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci
sport
Nigerija ostala bez plasmana na Svjetsko prvenstvo
DRUGI PUT ZAREDOM
Reprezentacija vrijedna 300 milijuna eura ostala bez nastupa na Svjetskom prvenstvu
Poraz Italije pomogao je Hrvatskoj, evo što nam još treba za izbjegavanje najtežih protivnika u ždrijebu SP-a
BLIZU SMO
Poraz Italije pomogao je Hrvatskoj, evo što nam još treba za izbjegavanje najtežih protivnika u ždrijebu SP-a
Strpljenje se isplatilo: Zidane napokon dobiva posao koji čeka već četiri godine
DOČEKAO JE!
Strpljenje se isplatilo: Zidane napokon dobiva posao koji čeka već četiri godine
tv
Supertalent: Audicijski nastup u dvanaestoj sezoni Supertalenta - Marina Godanj
KAKVA PJESMA!
Noćas nas je boljela duša, ali ju je Marina izliječila svojim nastupom!
U dobru i zlu: Lošim iznenađenjima nema kraja – što će sve poći po zlu ne propustite saznati u novim epizodama serije "U dobru i zlu"
U DOBRU I ZLU
Lošim iznenađenjima nema kraja – što će sve poći po zlu ne propustite saznati u novim epizodama serije "U dobru i zlu"
Supertalent: Audicijski nastup u dvanaestoj sezoni Supertalenta - Gabriel Hernandez
KAKAV SHOW!
Zombi apokalipsa! Mi smo skočili još dalje nego Maja! Jeste li se i vi prestrašili?!
putovanja
Rakija "liječi sve bolesti": 5 stvari koje niste znali o najpopularnijem piću s Balkana
Vatrena voda
Rakija "liječi sve bolesti": 5 stvari koje niste znali o najpopularnijem piću s Balkana
Mjesto u kojem svi žive uz istu ulicu dugu 9 kilometara
Hit na društvenim mrežama
Mjesto u kojem svi žive uz istu ulicu dugu 9 kilometara
Castagnole: Božanski recept za fritule na talijanski način
Venecijanske fritule
Castagnole: Božanski recept za fritule na talijanski način
novac
Nije više za život: Smrtonosno zagađenje u metropoli godišnje odnese više od 17.000 života
Grad koji ubija
Nije više za život: Smrtonosno zagađenje u metropoli godišnje odnese više od 17.000 života
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Ovo su milijarderi koji stoje iza carstva izgrađenog na jednostavnom, ali revolucionarnom izumu – šlagu bez mlijeka
Slatki imperij
Ovo su milijarderi koji stoje iza carstva izgrađenog na jednostavnom, ali revolucionarnom izumu – šlagu bez mlijeka
lifestyle
Ulična moda Zagreb u minici i visokim čizmama
I ženstvene čizme
Prva minica zagrebačke špice: Kombinacija s tankim najlonkama koju je teško ne primijetiti
Sanja Musić Milanović u metalik suknji i uskom kožnjaku
Izdanje za kazalište
Sanja Musić Milanović: Fantastična suknja uz koju uski kožnjak pristaje baš zakon
Stvari koje mačke vole raditi kada je vani hladno
Obožavaju toplinu
Sedam stvari koje mačke najviše vole raditi kada je vani hladno
sve
Ulična moda Zagreb u minici i visokim čizmama
I ženstvene čizme
Prva minica zagrebačke špice: Kombinacija s tankim najlonkama koju je teško ne primijetiti
Deni Karadža u osmoj epizodi showa Supertalent
''meni si 10/10''
Poslušajte što je to rasplakalo Maju Šuput: ''Zabio si mi nož u srce!''
Rakija "liječi sve bolesti": 5 stvari koje niste znali o najpopularnijem piću s Balkana
Vatrena voda
Rakija "liječi sve bolesti": 5 stvari koje niste znali o najpopularnijem piću s Balkana
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Apple, ilustracija
Sve zbog patenta

Apple u problemima: Izgubili na sudu, dobili visoku kaznu, a možda će morati i prestati prodavati popularni uređaj

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Android, ilustracija
Još se ne zna kad

Google priprema novu značajku za Android koja bi mogla biti veoma korisna

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Punjenje mobitela
Dobro je znati

Trebamo li puniti mobitele na 100 posto? Evo što kažu stručnjaci

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Newtonova kolijevka
Nadišao puka predviđanja

Kineski AI model sam je naučio osnovne zakone fizike, evo što to znači

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Chatbot, ilustracija
Stručnjaci su zabrinuti

Alarmantni podaci: Roditelji sve češće, teret odgoja prebacuju na - ChatGPT

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Knjižnica, ilustracija
Bukinet

NSK ulazi u novo poglavlje digitalne transformacije: Korisnicima će u pretragama pomagati umjetna inteligencija

piše Martina Čizmić
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima