zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Dovoljan je jedan dodir i 30 sekundi: Hrvatsko rješenje mijenja način na koji će korisnici ostavljati recenzije na internetu

Kako korisnicima olakšati i pojednostaviti ostavljanje recenzija bez kojih danas gotovo nijedna tvrtka u uslužnoj djelatnosti ne funkcionira? Dvojica hrvatskih poduzetnika smislila su jednostavno rješenje koje već osvaja svijet.

Martina Čizmić | 16.06.2021. / 10:22 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Sigurno ste se, ne jednom, našli u situaciji da se željeli ostaviti komentar ili ocjenu neke usluge ili mjesta. No to ponekad može biti kompliciran podvig.

tri vijesti o kojima se priča Vojni dronovi, ilustracija Naglasak na djelotvornosti Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja Giht, ilustracija Srušen mit njegova uzroka Jedno istraživanje mijenja sve što znamo o gihtu Djelomična pomrčina Sunca, arhiva Jedinstven događaj Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro

Od toga da treba pronaći internetsku stranicu na kojoj možete ostaviti recenziju, odobravanja recenzije, komentara koji nisu uvijek najugodniji. A da ne govorimo o cijeloj poplavi lažnih recenzija koje su već postale pravi problem.

Koliko su recenzije bitne, pokazuju podaci prema kojima bi čak 86 posto potrošača platilo više za usluge tvrtke s većim brojem recenzija i visokim ocjenama, dok se 74 posto potrošača oslanja na komentare na društvenim mrežama kada je riječ o utjecaju na odluku o kupnji, a uz sve to 90 posto potrošača ne bi koristilo usluge tvrtke koja ima ocjenu nižu od 3,3.

No jedna hrvatska tvrtka pronašla je način da posjetiteljima i korisnicima olakša ostavljanje recenzija (bile one pozitivne ili negativne), a istovremeno tvrtkama i ugostiteljima pomogne u povećanju online reputacije.

Radi se o Review Booster Pro, rješenju koje je u potpunosti osmišljeno i razvijeno u Hrvatskoj – od ideje do proizvodnje i softverskog rješenja, a koje za manje od 30 sekundi, s pomoću RBP kartice i pametnog telefona, omogućava ostavljanje recenzija ili ispunjavanje ankete u nekoliko klikova. Sve se recenzije nalaze na jednom mjestu, a moguće ih je i dodatno dubinski analizirati, kao i pratiti sve aktivnosti. 

Iza cijele ideje nalaze se dva hrvatska poduzetnika koja imaju dugo iskustvo u različitim područjima prodaje, usluga i IT-a - Saša Ivančić i Ivan Ivušić.

Zašto su se odlučili na stvaranje takvog digitalnog rješenja i kako su uopće došli na takvu ideju, porazgovarali smo s jednim od suosnivača Review Booster Proa Sašom Ivančićem. 

Kako je uopće došlo do ideje za Review Booster Pro?

Tijekom dugogodišnjeg iskustva rada s klijentima u području digitalnog marketinga susretali smo se s raznim rješenjima koja podižu digitalnu reputaciju, ali željeli smo stvoriti proizvod koji je znatno učinkovitiji i kvalitetniji. Recenzije su uvijek bile važne, međutim u današnjem digitaliziranju poslovanja njihova važnost rapidno raste. Više od 80 % ljudi danas vjeruje online recenzijama jednako kao osobnoj preporuci i sve je važnije imati dobar imidž tvrtke na digitalnim platformama. Problem je uvijek bio u načinu prikupljanja recenzija. Generalno su se recenzije događale kod izrazito zadovoljnih i izrazito nezadovoljnih korisnika usluga. Ideja je bila napraviti iskorak i ponuditi na tržištu rješenje koje olakšava povratnu informaciju korisnika, imajući u vidu sve aspekte današnjeg doba - brzinu, jednostavnost i korištenje postojećih resursa kao što je mobilni uređaj samih korisnika.

Koju tehnologiju koristite? Zašto baš tu tehnologiju?

Koristimo NFC tehnologiju koja je već standard u današnjem poslovanju, od načina plaćanja do drugih funkcionalnih aktivnosti. Uz navedeno, NFC zbog svoje jednostavnosti izaziva „wow“ efekt kod samih korisnika, što je dodatna prednost, a primjena je jednostavna i dostupna svakom korisniku preko njegova mobilnog uređaja. Svaki RBP uređaj opremljen je i s QR kodom kao fallback rješenjem. Kako su zbog COVIDA beskontaktna rješenja došla u fokus RBP je idealno rješenje u tim okvirima.

Koliko je trajao razvoj same platforme?

Prva faza razvoja RBP sustava je trajala više mjeseci i funkcionalnost je postigla početkom lipnja 2020. Od tada kontinuirano dorađujemo sustav s ciljem što jednostavnijeg korištenja te novih funkcionalnosti za krajnje korisnike. Želim istaknuti kako RBP sustav u ovakvom obliku zadovoljava operativno korištenje na svjetskom tržištu i već danas imamo konkurentan, inovativan i jedinstven proizvod koji se primjenjuje u brojnim zemljama.

U ovom trenutku RBP je zastupljen na 11 svjetskih tržišta - od Hrvatske do Japana. Možete li nam otkriti tko su neki od vaših klijenata i kakve su povratne informacije od njih?

Primjena RBP-a moguća je u brojnim granama gospodarstva, što smo prepoznali već pri samom pokretanju našeg rješenja, a potvrda toga je i činjenica iz kojih sve industrija dolaze trenutačni korisnici. Razne mogućnosti koje RBP može ponuditi, od recenzija do anketa, imaju znatan utjecaj na rast reputacije, ali i podizanje kvalitete usluga prema krajnjim korisnicima te povećanje prodaje, a to su pokazali i rezultati postojećih klijenata. Od klijenata koji danas koriste RBP mogu istaknuti Valamar, Rixos hotele u Hrvatskoj i Švicarskoj, Pytloun hotele u Češkoj, Domino's Pizza u Nizozemskoj, DHL – Austrija, MWM / Caterpillar u Španjolskoj.

Glavna je ideja platforme osigurati mogućnost recenziranja i ispunjavanja anketa. Kako potaknuti korisnike da to učine? Postoji li neka tajna?

Tajna je u brzoj, efektnoj i jednostavnoj primjeni RBP-a. Ovim rješenjem korisnici usluga naših klijenata u nekoliko klikova na licu mjesta na svojim mobilnim uređajima mogu ispuniti anketu ili ostaviti recenziju. Ako ste zadovoljni uslugom, ostaviti ćete napojnicu, ali i recenziju, pogotovo ako vas netko zamoli i ne gubite mnogo vremena. RBP na najjednostavniji mogući način spaja osobnu i digitalnu interakciju. Konverzije uz RBP su 500 % bolje u odnosu na prvo iduće najbolje rješenje koje smo koristili. Tu je i stvar interakcije pružatelja usluge sa klijentom koja je ključna i doprinosi većem angažmanu.

Rješenje je usmjereno na područje turizma i uslužnih djelatnosti. Razmišljate li i o širenju ponude na druge djelatnosti?

Iz dana u dan pokazuje se kako RBP i koristi njegove primjene prepoznaje sve više klijenata iz raznih sektora kojima su zadovoljstvo korisnika i vlastita reputacija izrazito važni u poslovanju. Generalno gledajući, RBP je već danas rješenje koje može koristiti svim pružateljima usluga. Primjena RBP-a moguća je u području recenzija za platforme koje su najaktivnije u području ugostiteljstva ili turizma – poput Tripadvisora, Googlea, Yelpa, Facebooka, ali koje su važne i u medicinskoj, dentalnoj ili beauty industriji, financijskom sektoru i logistici. Navedeno su već prepoznali i naši klijenti, među kojima ima onih koji dolaze upravo iz tih industrija. Uz to, u ponudi imamo RBP Survey koje kao rješenje koriste velike kompanije za ispitivanje zadovoljstva korisnika. Vjerujem da način na koji radimo i razvijamo RBP stvara temelje za promjenu pristupa dosadašnjeg načina rada, kao i modela komunikacije s krajnjim korisnicima. Vjerujemo kako će upravo zbog toga RBP biti „gamechanger“ u svjetskim razmjerima.

Kakvi su vam planovi za dalje? Daljnji razvoj platforme? Stvaranje nečeg novog?

Nastavljamo razvijati RBP sustav, pratiti potrebe tržišta i klijenata te na temelju toga unaprjeđivati funkcionalnost i vrste usluga koje nudimo. U narednih nekoliko godina želimo pozicionirati RBP kao lidera u svjetskim razmjerima. U samo godinu dana uspjeli smo plasirati RBP na strana tržišta i zemlje diljem Europe, a već otvaramo i tržišta diljem svijeta, što nam je snažan vjetar u leđa za ostvarivanje željenih planova.

Otkako je svijet zahvatila pandemija koronavirusa, naglasak je stavljen na sve digitalno i beskontaktno. Hoće li se, prema vašem mišljenju, takav trend nastaviti i u budućnosti?

Vjerujem da je pandemija samo ubrzala ono što je neizbježno, a to je digitalizacija poslovanja i procesa. Posljedica digitalizacije dovest će do mnoštva informacija na različitim platformama i tražilicama, što će na neki način dovesti do preopterećenja informacija. Ako gledamo naš segment recenzija, strukturirano i kvalitativno upravljanje informacijama omogućit će stvaranje prave slike na tržištu, a za to su potrebni korisnici koji će s našim rješenjem brzo i jednostavno povratno prenositi svoju iskrenu emociju i mišljenje, zaključuje u razgovoru za Zimo Ivančić.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Mnogi su nasjeli
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Operation Bluebird
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Stvari se mijenjaju
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Projekt težak 120 milijuna dolara
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Sve upućuje na to…
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Privremena odluka
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jedno istraživanje mijenja sve što znamo o gihtu
Srušen mit njegova uzroka
Jedno istraživanje mijenja sve što znamo o gihtu
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Neprestano razvijaju nova rješenja
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Sterilne jedinice i banka matičnih stanica spašavaju živote u KBC-u Merkur: Sve to zahvaljujući zakladi Ana Rukavina
060 9000
U bolnici Merkur vodi se tiha bitka za život: Zaklada Ana Rukavina daje pacijentima novu nadu
PROVJERENO Tino je prava inspiracija! Ima 17 godina i bolest kojoj nema lijeka, ali on život živi punim plućima
Donosi Provjereno
Što sve ovaj dječak može, ravno je čudu: "Život nam se u dvije minute okrenuo naglavačke, zaista je teško"
Horor u Njemačkoj: Medicinski tehničar optužen za silovanje pacijenata pod anestezijom
Uključena i prijateljica
Užas u bolnici: Medicinski tehničar optužen za silovanje pacijenata pod anestezijom, sve snimao
show
Kako izgleda stan Joška Gvardiola u Zagrebu?
u zagrebu
Kako izgleda stan Joška Gvardiola? Nećete vjerovati kakav luksuz skriva ovih 160 kvadrata
Preminuo glumac Peter Greene
tužne vijesti
Glumac iz kultnih filmova pronađen mrtav u svom stanu, imao je 60 godina
Žanamari Perčić pohvalila se velikim uspjehom svoje kćerkice Gabriele
''mamin ponos''
Žanamari Perčić pohvalila se velikim uspjehom svoje kćeri, koja joj jako sliči
zdravlje
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Preparati za neuropatiju: 6 suplemenata koji pomažu kod trnaca, žarenja i bolova
Podržavaju zdravlje živaca
Preparati za neuropatiju: 6 suplemenata koji pomažu kod trnaca, žarenja i bolova
Srce pod stresom: Zašto sve češće obolijevamo i što s tim ima genetika?
Pokrovitelj Poliklinika Aviva
Srce pod stresom: Zašto sve češće obolijevamo i što s tim ima genetika?
zabava
Ovo je balkanski radar! Urnebesni način prijevoza inspirirao odličnu foru
Zanimljivo rješenje
Ovo je balkanski radar! Urnebesni način prijevoza inspirirao odličnu foru
Znanstvenici otkrili zastrašujuće dubokomorsko stvorenje nakon što su kameru spustili na dno mora
Wow!
Znanstvenici otkrili zastrašujuće dubokomorsko stvorenje nakon što su kameru spustili na dno mora
Znanje nije Google – ovaj kviz pokazuje tko zaista zna
Pokažite što znate!
Znanje nije Google – ovaj kviz pokazuje tko zaista zna
tech
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
sport
La Liga: Girona preokretom kao gost svladala Real Sociedad
Domaćini dugo vodili
VIDEO Tri Hrvata s klupe gledala preokret: Na kraju je slavio - Livaković
Osijek - Cibalia opet u istoj ligi: Slavonski derbi sljedeće sezone?
Stari rivali
Je li moguće čudo i hoćemo li opet gledati jedan od najvrućih hrvatskih derbija?
Slovenci kritizirali Alberta Rieru zbog izjave nakon utakmice Rijeka - Celje
Svašta
Izgubio 3:0 na Rujevici, a onda zapanjio izjavom: Čak su mu i Slovenci očitali bukvicu
tv
MasterChef: Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
ELIMINIRAN
Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
MasterChef: Otto podijelio zanimljivo mišljenje: "Jednaki smo!" Slažete li se s njim?
NAJBOLJI OD NAJBOLJIH
Otto podijelio zanimljivo mišljenje: "Jednaki smo!" Slažete li se s njim?
MasterChef: Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
KAKVA PRIČA!
Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
putovanja
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
Kamo na izlet?
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
Qspace modularni stanovi u Nizozemskoj
Pametna rješenja iz Europe
Pogledajte kako izgledaju državni stanovi za mlade od 21 kvadrata, a koštaju samo 45 tisuća eura
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Neke su i protuzakonite
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
novac
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
stvaraju budućnost
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
lifestyle
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
Recept za vjenčiće s malinama
Odličan recept!
Nikad dosta ideja za božićne kolače! Pogledajte ove vjenčiće, jednostavno ih je pripremiti
Brineta iz Zagreba u bež kombinaciji i robusnim Ugg gležnjačama
Tip-Top
Kombinacija brinete iz Zagreba pravi je primjer kako izgledati top i kad je zima, pogledajte čizme
sve
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
La Liga: Girona preokretom kao gost svladala Real Sociedad
Domaćini dugo vodili
VIDEO Tri Hrvata s klupe gledala preokret: Na kraju je slavio - Livaković
Kako izgleda stan Joška Gvardiola u Zagrebu?
u zagrebu
Kako izgleda stan Joška Gvardiola? Nećete vjerovati kakav luksuz skriva ovih 160 kvadrata
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Haker, ilustracija
Mnogi su nasjeli

Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Punionica električnih automobila
Stvari se mijenjaju

Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet

piše Hina
Tehnologija
Broda za postavljanje podmorskih kabela
Projekt težak 120 milijuna dolara

Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji

piše Hina
Tehnologija
Verne robotaksi - 9
Počinje Verne Show

Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Ljuti gamer, ilustracija
Sve upućuje na to…

Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Produktivnost, ilustracija
Novo istraživanje

Kakva su vaša iskustva? Evo koliko vremena AI uštedi na radnom mjestu

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima