Facebook u šopingu: Za 400 milijuna kupili popularni Giphy

Od kupovine Giphyja najviše će profitirati korisnici Instagrama koji će imati pristup još većoj arhivi kratkih zabavnih video i animiranih isječaka.

Martina Čizmić | 16.05.2020. / 09:00

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ekipa iz Facebook bila je veoma zaposlena proteklih tjedana. Uz to što su predstavili novi dizajn Facebooka (koji polako dolazi i do hrvatskih korisnika), predstavili su i alternativu popularno aplikaciji za videopozive i nazvali ju Facebook Messenger's Rooms.

I dok su se korisnici navikavali na nove mogućnosti i izgled Facebooka, u Facebooku su krenuli u šoping i za 400 milijuna dolara kupili popularnu internetsku arhivu gifova - Giphy.

Kako su objavili, Giphy će se pridružiti odjelu zaduženom za Instagram unutar Facebooka. Cilj im je da "ljudi jednostavnije pronađu gifove i naljepnice" za svoje objave i poruke.

Ovaj Facebookov potez nije neočekivan, jer oko 50 posto Gifijevog prometa i tako dolazi s Facebooka i njime povezanih aplikacija.

No, iako je dogovor objavljen, to ne znači da će preuzimanje za Facebook ići bez problema. Kako Giphy ima ugrađenu mogućnost pretraživanja i drugih aplikacija, poput Twittera i TikToka, mogao bi, potencijalno, dati Facebooku uvid u aktivnosti u konkurentskim aplikacijama i tako mu osigurati prednost pred njima. Stoga se očekuje da će američka Federalna trgovinska komisija i Ministarstvo pravosuđa provesti temeljitu istragu prije nego odobre preuzimanje.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti