Ekipa iz Facebook bila je veoma zaposlena proteklih tjedana. Uz to što su predstavili novi dizajn Facebooka (koji polako dolazi i do hrvatskih korisnika), predstavili su i alternativu popularno aplikaciji za videopozive i nazvali ju Facebook Messenger's Rooms.
I dok su se korisnici navikavali na nove mogućnosti i izgled Facebooka, u Facebooku su krenuli u šoping i za 400 milijuna dolara kupili popularnu internetsku arhivu gifova - Giphy.
Kako su objavili, Giphy će se pridružiti odjelu zaduženom za Instagram unutar Facebooka. Cilj im je da "ljudi jednostavnije pronađu gifove i naljepnice" za svoje objave i poruke.
Ovaj Facebookov potez nije neočekivan, jer oko 50 posto Gifijevog prometa i tako dolazi s Facebooka i njime povezanih aplikacija.
No, iako je dogovor objavljen, to ne znači da će preuzimanje za Facebook ići bez problema. Kako Giphy ima ugrađenu mogućnost pretraživanja i drugih aplikacija, poput Twittera i TikToka, mogao bi, potencijalno, dati Facebooku uvid u aktivnosti u konkurentskim aplikacijama i tako mu osigurati prednost pred njima. Stoga se očekuje da će američka Federalna trgovinska komisija i Ministarstvo pravosuđa provesti temeljitu istragu prije nego odobre preuzimanje.