Da je budućnost esporta svijetla, pokazao nam je ovogodišnji Reboot Infogamer, koji je službeno zatvorio svoja vrata. Posjetitelji su mogli uživati u brojnim novinama u svijetu igara, ali i u onim već postojećima.
Ove se godine prvi put održalo natjecanje u mobilnim igrama Clash Royal i Heartstone koje se među prvima u svijetu igralo u živoj A1 5G mreži. Ovime se pokazalo da je mobile gaming učvrstio svoju poziciju u fenomenu zvanom esport. Ta brzorastuća industrija mogla bi preteći i računalne igre uzmemo li u obzir to da svatko danas posjeduje mobilni uređaj s barem jednom mobilnom igrom.
Kada sam shvatio da sam pobijedio, u meni se probudila velika sreća. Nadao sam se, ali nisam to očekivao. Doslovno sam bio u šoku. Bavim se oko tri godine ovom igricom. Bilo je žrtvi što se tiče škole, pa sam zbog kvalifikacija morao iz nje izostati, rekao nam je Nikola Popović, pobjednik mobilne igre Clash Royal.
Kada su u pitanju veliki turniri u igrama, nerijetko je znalo biti problema s pucanjem mreže. Tada se u igru uključuju suci, koji potom odlučuju kako će se igra nastaviti i cijela se stvar komplicira. Ove godine to nije bio slučaj.
Imali smo veliki turnir u Clash Royalu i niti jednom nije puknula veza, a bio sam na mnogo LAN turnira gdje i sam vidiš da ti pukne veza, pa onda imaš problema. To danas nisam doživio, rekao nam je gamer PvtMolEster, Neno Hadžihajdić.
Ovo finale bilo je posebno po tome što se igraju najatraktivniji naslovi iz svijeta gaming industrije, poput primjerice Clash Royala, koji ima ogromni broj poklonika. Zanimljivo je da prvi put primjenjujemo upravo igranje preko 5G tehnologije, koja omogućava najbolje iskustvo za igrače, kazao nam je Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku A1 Hrvatska.
Esport je zapravo termin koji se koristi za sve igre u kojima se igrači mogu međusobno natjecati, neovisno o tome je li riječ o akcijskoj igri iz prvog lica, strateškoj igri ili o online igri s više igrača. Obožavatelji esporta obično su zaljubljenici u samo jednu igru, a sa svakom novom natjecateljskom igrom broj obožavatelja esporta se povećava.
Esport sve više i više raste. Postoji mnogo igrača, ne samo u Hrvatskoj nego i u našoj regiji, koji žive isključivo od esporta i mogu sad živjeti s time, a možemo tek zamisliti za nekih deset-dvadeset godina gdje će ta scena stati, rekao nam je gamer PvtMolEster, Neno Hadžihajdić.
U ovu se industriju ulaže mnogo novca, što samo pokazuje da euforija u vezi s digitalnom zabavom ne jenjava, već je u neprestanom porastu.
Osim klasičnih igara na platformama poput mobitela, tableta, računala ili konzola, sve više u fokus dolaze i VR igre. One unose novu dimenziju u svijet gaminga te pružaju igračima potpuno novo iskustvo igre.
Najzabavniji dio VR-a je gaming i od gaminga mnoge stvari počinju. Mi u HTC-u fokusirali smo se prvenstveno na VR, tu neku simbiozu VR-a i 5G. Mi koristimo nisku latenciju, tj. jako veliku brzinu pristupa samoj mreži kako bi korisnik iskusio različite sfere VR. Zašto ne biste bili u nekom vrhunskom muzeju dok ste u parku?, rekao nam je Marko Savković, direktor proizvoda Vive Enterprise za Europu.
No VR se ne koristi samo u gamingu. Sve više upotrebljava se i u ostalim industrijama poput automobilske ili primjerice avioindustrije, koja je na ovom Infogameru pokazala kako izgleda simulacija leta.
Na Infogameru smo vidjeli kombinaciju najboljeg iz nekoliko industrija, vidjeli smo što mogu novi i snažni telefoni koji podržavaju 5G, vidjeli smo inovacije iz gaming industrije i vidjeli smo primjenu 5G tehnologije i poboljšanja koja donosi sa poboljšanim performansama u gaming industriju, zaključio je Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku A1 Hrvatska.