Ovo je godina koju bi Mark Zuckerberg svakako htio zaboraviti. Više smo puta pisali o padu vrijednosti dionica kompanije koja je direktno utjecala i na bogatstvo samog Zuckerberga, a s globalnim gospodarskim problemima, Appleovom zabranom praćenja aktivnosti korisnika na njihovim uređajima, kao i o sniženju marketinških budžeta do kojih dolazi pri krizama, jasno je kako kratkoročne prognoze nisu najsjajnije.
tri vijesti o kojima se priča


Kao jedno od rješenja za takve probleme ekipa iz Mete odlučila se na jednu nepopularnu metodu među korisnicima - uvođenjem novih oglasa.
Kako su objavili na službenim stranicama za poslovne korisnike, oglasi sada dolaze i na glavnu stranicu taba Explore. Iako se unutar ovog taba već prikazuju oglasi dok skrolate kroz mrežu fotografija i videozapisa, novost je da će se ti oglasi sada prikazivati i na glavnoj stranici. Na fotografijama i videozapisima koji će moći zauzimati i više “kućica” unutar mreže Explorea jasno će biti naznačeno da je riječ o sponzorskom sadržaju.
Dok na Exploreu već imamo oglase, njih smo do sada bili pošteđeni na dijelu Instagrama gdje se nalazi profil korisnika i njihove fotografije i videozapisi. No uskoro će se i to promijeniti. Oglasi će se prikazivati dok korisnici skrolaju po profilima korisnika, odnosno sadržaju koji su objavili. Testiranje oglasa bit će samo na javnim profilima punoljetnih osoba, a čini se kako je ta opcija prvenstveno namijenjena influencerima i poznatim osobama.
Naime, oglasi će se ponajviše pokazivati uz njihov sadržaj tako da će oni od tih oglasa moći dodatno zarađivati.
Inače, iz Mete su ranije najavili kako razmišljaju o naplati sadržaja na Facebooku, Instagramu i WhatsAppu, kako bi dodatno povećali svoje prihode. Sve ove platforme, naravno, i dalje će ostati besplatne, no čini se kako bi, po uzoru na Twitter i Snapchat, mogli predstaviti neke novitete koji bi onda bili dostupni samo pretplatnicima.