Ambiciozni planovi VW-a na tržištu električnih vozila bazirani su na novom brendu vozila ID te potpuno novoj arhitekturi (MEB) prilagođenoj vozilima na struju. Perjanica njihove ponude, "Golf električnih automobila" trebao bi biti model ID.3, no kako bi privukla što veći broj korisnika, kompanija se želi fokusirati i na razvoj jeftinijih modela. Nedavno smo pisali o razvoju modela ID.1, najmanjeg i najjeftinijeg člana nove generacije e-vozila koju VW razvija, a čija bi cijena na europskom tržištu, nakon olakšica, mogla iznositi manje od 22 tisuće eura.
Posljednje informacije govore kako u njemačkom automobilskom gigantu razmišljaju o potpuno novom brendu za svoje cjenovno povoljnije električne automobile. Trenutačno nema konkretnijih informacija i nije poznato kako se ID.1 uklapa u tu priču, no izvori iz automobilske industrije govore o potpuno novom brendu s pristupačnim cijenama.
Automobili novog brenda također će biti bazirani na platformi MEB, no na njezinoj modificiranoj i verziji. Za manje automobile platformu bi trebalo skratiti te bi trebala biti cjenovno povoljnija, a sve se to pokazalo "izazovno" za ekipu u Volkswagenu. Inženjeri u kompaniji razmišljaju o različitim načinima na koje bi to mogli ostvariti - od korištenja manjih električnih motora pa do različitih konfiguracija baterija.
Ako VW uspije u svom naumu te se na tržištu uskoro pojave automobili s cijenom nižom od 22 tisuća eura (s olakšicama), jasno je kako bi takva vozila trebala privući veći broj ljudi kojima će biti relativno povoljna ulaznica u svijet električnih automobila. No jasno je da trenutačno cijena nije jedini problem električnih vozila - ostali problemi zbog kojih dio ljudi oklijeva s kupovinom vozila na struju jesu trajanje baterije i dostupnost infrastrukture za punjenje.
Čini se da bi novi VW-ov brend trebao biti većinom usmjeren prema manjim, gradskim automobilima tako da u tim slučajevima trajanje baterije za većinu ljudi možda i nije tako veliki problem, kao što je broj punionica na kojima mogu napuniti baterije automobila.
Izvor: Electrek