Kada je Marissa Mayer preuzela vodstvo Yahoo, činilo se kako su u toj kompaniji zapuhali neki novi vjetrovi – uvela je brojne male i velike promjene koje su mediji, analitičari i zaposlenici pozdravili, orijentirala se na mobilne aplikacije, počela sa zapošljavanjem stručnjaka, zabranila je (neproduktivan) rad od kuće itd. Njen najveći potez kao izvršne direktorice Yahooa bio je preuzimanje Tumblra čija je cijena iznosila 1,1 milijardu dolara, a Mayer je vjerovala kako će s ovim potezom povećati snagu i vrijednost branda među mlađim korisnicima. No, kako je vrijeme prolazilo, a njeni potezi nisu doveli do nekih konkretnih rezultata, povećao se i broj kritičara.
Jedan od njenih kritičara je i profesor marketinga sa sveučilišta u New Yorku Scott Galloway koji je, nakon što je Yahoo ponovno otpisao dio vrijednosti Tumblra (čak 482 milijuna dolara), rekao kako je Yahoova akvizicija Tumblra vjerojatno najgora akvizicija u tehnološkom sektoru ovog desetljeća. Yahoo je platio preveliku cijenu za Tumblr kojeg je Galloway usporedio s pornografskom stranicom zbog velike količine sadržaja za odrasle. Kada je došlo do ove akvizicije, Tumblr je poslovao s minusom, a niti iz ove kompanije niti iz Yahooa nisu pronašli način s kojim bi omogućili prikazivanje veće količine oglasa korisnicima ove mreže, što je naravno, utjecalo na zaradu.
Također, Galloway je za Tumblr rekao kako nema neku veliku vrijednost što se tiče intelektualnog vlasništva jer je ovo u biti samo 'agregator blogova', a zbog velike količine pornografskog sadržaja ova mreža nije previše zanimljiva velikim oglašivačima koji ne žele svoje oglase prikazivati pored seksualnog sadržaja. Zanimljivo, Galloway veliku krivicu pripisuje i članovima upravnog odbora Yahooa koji su izabrali Marissu Mayer te je prošle godine u jednom intervjuu rekao kako bi Mayer, da nije bila trudna, već dobila otkaz.
Izvor: Business Insider