Novi "neugodnjak" za profesionalce: Omiljeni TweetDeck i službeno prelazi na pretplatu

Početkom srpnja su to najavili, a čini se da se to sad i događa. Platforma X prebacuje TweetDeck na pretplatu.

Branimir Vorša | 16.08.2023. / 09:33 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Pojavljuje se sve više izvješća koja sugeriraju da pristup platformi XPro (bivši TweetDeck) zahtjeva pretplatu što će vjerojatno iskusiti i dosadašnji korisnici. Platforma X (bivši Twitter) tako poduzima opipljive korake prema ispunjavanju svoje obveze da pretvori TweetDeck u uslugu temeljenu na pretplati.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu

Stručnjaci, uključujući konzultanta za društvene medije Matta Navarru, nedavno su naišli na prodajnu stranicu za X Premium (ranije nazivanu Twitter Blue) kada su pokušali pristupiti TweetDecku, koji je preimenovan u XPro.

Iako je riječ o još jednom razočaravajućem razvoju događaja za tu, nevoljama prožetu društvenu mrežu otkako ju je preuzeo Elon Musk, to nije došlo kao potpuno iznenađenje. Još 3. srpnja, X je službeno objavio svoju namjeru da transformira XPro u ekskluzivnu značajku temeljenu na pretplati. Unatoč početnom cilju tvrtke o "30-dnevnom" prijelaznom razdoblju, čini se da su malo premašili taj rok koji su sami sebi nametnuli.

Slika nije dostupna Zašto je Musk promijenio ime iz Twittera u platformu X? Izvršna direktorica kompanije napokon je dala konkretno objašnjenje

Vođen strateškim smjerom vlasnika Elona Muska, X je marljivo radio na povećanju privlačnosti pretplatničke ponude X Premiuma. Uvođenje značajki kao što su produžene duljine postova, prilagodljive opcije oblikovanja, mehanizmi dijeljenja prihoda putem oglašavanja i povećana vidljivost unutar razgovora i pretraživanja ima za cilj opravdati cijenu pretplate. Trenutno, X računa na privlačnost XPro pristupa, koji uključuje i željenu plavu oznaku za potvrdu profila, kao sreedstva za poticanje pretplata.

Na svom vrhuncu, TweetDeck je bio omiljena aplikacija za povezivanje s Twitterom. Međutim, njegov se status promijenio kada je X kupio platformu 2011. godine. Uz mogućnost upravljanja višestrukim računima i prilagođavanja prilagođenih feedova, TweetDeck je služio kao nezamjenjiv alat za profesionalce u novinarstvu, marketingu i drugim sektorima koji se uvelike oslanjaju na Twitter u svojim svakodnevnim nastojanjima.

Uzimajući u obzir sve navedeno, razlog za unovčavanje TweetDeckovih usluga i dodavanje oznake "Pro" postaje razumljiviji, financijski govoreeći. Unatoč tome, prijelaz s prethodno besplatnog i nezamjenjivog alata na uslugu koja se plaća, nedvojbeno je izvor frustracije za mnoge korisnike.

Izvor: The Verge

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti