Pojavljuje se sve više izvješća koja sugeriraju da pristup platformi XPro (bivši TweetDeck) zahtjeva pretplatu što će vjerojatno iskusiti i dosadašnji korisnici. Platforma X (bivši Twitter) tako poduzima opipljive korake prema ispunjavanju svoje obveze da pretvori TweetDeck u uslugu temeljenu na pretplati.
Stručnjaci, uključujući konzultanta za društvene medije Matta Navarru, nedavno su naišli na prodajnu stranicu za X Premium (ranije nazivanu Twitter Blue) kada su pokušali pristupiti TweetDecku, koji je preimenovan u XPro.
Iako je riječ o još jednom razočaravajućem razvoju događaja za tu, nevoljama prožetu društvenu mrežu otkako ju je preuzeo Elon Musk, to nije došlo kao potpuno iznenađenje. Još 3. srpnja, X je službeno objavio svoju namjeru da transformira XPro u ekskluzivnu značajku temeljenu na pretplati. Unatoč početnom cilju tvrtke o "30-dnevnom" prijelaznom razdoblju, čini se da su malo premašili taj rok koji su sami sebi nametnuli.
Vođen strateškim smjerom vlasnika Elona Muska, X je marljivo radio na povećanju privlačnosti pretplatničke ponude X Premiuma. Uvođenje značajki kao što su produžene duljine postova, prilagodljive opcije oblikovanja, mehanizmi dijeljenja prihoda putem oglašavanja i povećana vidljivost unutar razgovora i pretraživanja ima za cilj opravdati cijenu pretplate. Trenutno, X računa na privlačnost XPro pristupa, koji uključuje i željenu plavu oznaku za potvrdu profila, kao sreedstva za poticanje pretplata.
Na svom vrhuncu, TweetDeck je bio omiljena aplikacija za povezivanje s Twitterom. Međutim, njegov se status promijenio kada je X kupio platformu 2011. godine. Uz mogućnost upravljanja višestrukim računima i prilagođavanja prilagođenih feedova, TweetDeck je služio kao nezamjenjiv alat za profesionalce u novinarstvu, marketingu i drugim sektorima koji se uvelike oslanjaju na Twitter u svojim svakodnevnim nastojanjima.
Uzimajući u obzir sve navedeno, razlog za unovčavanje TweetDeckovih usluga i dodavanje oznake "Pro" postaje razumljiviji, financijski govoreeći. Unatoč tome, prijelaz s prethodno besplatnog i nezamjenjivog alata na uslugu koja se plaća, nedvojbeno je izvor frustracije za mnoge korisnike.
Izvor: The Verge