zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Objavljen prvi detaljan digitalni AdEx – analiza ukupnih ulaganja u digitalni marketing u Hrvatskoj

Istraživanje ulaganja u digitalne kanale – digitalni AdEx, koji je napravila Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) u suradnji s austrijskim partnerom Momentumom te domaćim Ipsosom, temeljeno je na točnim iznosima oglašavanja kod izdavača (vlasnika internetskih portala) i marketinških agencija te na izvještajima medijskih platformi, a ne na procjenama.

Zimo
Zimo | 08.12.2022. / 13:47 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Prvi put u Hrvatskoj, napravljeno je cjelovito istraživanje marketinškog ulaganja u digitalne kanale medijskoga zakupa, temeljeno na točnim iznosima oglašavanja po pojedinim izdavačima te objavljenim izvještajima društvenih mreža i pretraživačkih platformi, kao i drugih poslovnih subjekata koji sudjeluju u digitalnom oglašavanju na hrvatskom tržištu (agencije, oglašivačke mreže i sl.). Potpuni izvještaj ovog novog formata istraživanja ulaganja u digitalne kanale konačno je dostupan.

tri vijesti o kojima se priča Palmer Luckey, osnivač Andurila Loše prošli i na testovima Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju Ruski Geran-2 dron Nova primjena Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem" Atmosfera na Marsu Dosad se vjerovalo drugačije Novi tragovi ukazuju na nešto neočekivano o povijesti nastanjivosti Marsa

Ovim potezom Hrvatska udruga digitalnih izdavača omogućila je tržištu objektivne i relevantne rezultate, odmaknute od procjena, koji čine bazu za nastavak mjerenja i evaluacije ukupnoga digitalnog medijskog tržišta u Hrvatskoj. Model temeljen na točnim iznosima ključan je u dobivanju dobre procjene tržišta, a samim time i za definiranje strateških smjernica hrvatskih online izdavača, kao i drugih poslovnih subjekata koji sudjeluju u digitalnom oglašavanju.

HUDI, kao vodeće strukovno udruženje, okupio je najveće digitalne izdavače te specijalizirane i lokalne izdavače digitalnih medija koji zajedno predstavljaju većinu tržišta digitalnih izdavača u Hrvatskoj te pokrivaju sve segmente digitalnog sadržaja – od općenitih vijesti do lokalnih i specijaliziranih informacija. Osim izdavača, članovi udruge su i druge tvrtke važne za ekosustav digitalnog marketinga na hrvatskome tržištu. Uz marketinške i istraživačke agencije koje svojom ekspertizom unose dodatnu vrijednost, HUDI sada kroz svoje članove broji više stotina medijskih i digitalnih stručnjaka, od novinara do „marketingaša“, sa zajedničkim ciljem rasta, razvoja i standardizacije tržišta te međusobnog dijeljenja znanja i najboljih primjera iz industrije.

Istraživanje je napravljeno u suradnji s Momentumom, austrijskom agencijom specijaliziranom za izradu digitalnog AdEx-a, koja ima više od 15 godina iskustva u izradi sličnih istraživanja. Rezultati njihova istraživanja na austrijskom tržištu pokazali su se vrlo preciznima i relevantnima nakon što je u Austriji uveden digitalni porez koji je prikazao točne prihode lokalnih izdavača i prihode globalnih digitalnih platformi. Ipsos, član HUDI-ja te vodeća agencija za istraživanje tržišta u Hrvatskoj, sudjelovala je kao lokalni partner kako bi se osigurala kvaliteta prikupljanja podataka.

Jedan od najvažnijih ciljeva HUDI-ja jest jačanje i održivi razvoj medija u Hrvatskoj. S novom AdEx studijom, napravljenom u suradnji s Momentumom iz Beča, učinjen je još jedan odlučujući korak u jačanju poslovanja digitalnog oglašavanja. Sada su prvi put, korištenjem metodologije koja se temelji na prijavljenim ulaganjima određenih izdavača i platformi, dostupni podaci kretanja i distribucije potrošnje na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj. No kako vrijeme i razvoj ne miruju, HUDI će zajedno sa svim tržišnim sudionicima i agencijom Momentum nastojati u sljedećoj godini prilagoditi i dodatno optimizirati AdEx studiju, istaknuo je Maximilian Mondel, suosnivač i glavni direktor Momentuma iz Beča.

Internetsko oglašavanje vrsta je komunikacije koja se tehnološki, inovacijom novih kanala komunikacije i intenzitetom korištenja, najviše i najbrže razvija. Brz i velik rast stvorio je ogroman potencijal za sve aktere na tržištu digitalne komunikacije i digitalnih medija, ali nekad imamo dojam da živimo u prašumi za koju smo svjesni da je velika i gusta, ali ne znamo niti kolika je niti čega sve u njoj ima. Cjeloviti i transparentni prikazi digitalnog oglašivačkog tržišta daju nam mapu za sigurno i ugodno putovanje u kojemu ćemo svoje poslovanje i komunikaciju oglašivača voditi u željenom smjeru te nastaviti razvijati tržište digitalne komunikacije, dodaje Ante Šalinović, direktor istraživanja medija i oglašavanja, Ipsos.

Projekt istraživanja digitalnog AdEx-a vodila je radna skupina sastavljena od stručnjaka digitalnog oglašavanja različitih izdavača: Edin Preljević iz Index Promocije, Luka Duspara iz 24sata, Marko Mitrović iz RTL-a Hrvatska, Đuro Vitković iz Nove TV, Igor Cenić iz Hanza Medije, Vedran Vereš iz Telegram Media Grupe, Petar Pavić iz tvrtke Red View Media i Ines Rukljač iz Tportala, a već početkom sljedeće godine započinje novi val. Pozivamo sve hrvatske izdavače i agencije da nas ponovo podrže te riješe upitnik i u sljedećoj godini.

Prvi cjeloviti digitalni AdEx iznimno je važan za daljnji razvoj tržišta digitalnog oglašavanja, kao i ukupne digitalne ekonomije u Hrvatskoj. Prvi put imamo cjelovitu, izmjerenu sliku veličine tržišta kao i pojedinih formata oglašavanja. U narednim iteracijama digitalnog AdEx-a, svakako nas čeka još preciznija razrada mjerenih segmenata ovog najkompleksnijeg medijskog kanala, u čijoj prirodi je perpetualna inovacija i promjena. HUDI-jev AdEx predstavlja podlogu na kojoj će se nadograđivati daljnje tržišne analize s različitim specifičnim ciljevima. Kao jedan od prvih sljedećih koraka planira se istraživanje ulaganja lokalnih tvrtki u digitalni marketing, kako bismo bolje razumjeli aktivnosti i trendove lokalnih oglašivača na području digitalnog marketinga. HUDI-jev digitalni AdEx uzima u obzir sve globalne, velike i male, oglašivače koji plasiraju i plaćaju svoje oglase u Hrvatskoj, tj. koji se prikazuju internetskim korisnicima u Hrvatskoj.

Također, ovako cjelovita slika napokon izmjerenog ukupnog ulaganja u digitalne kanale, postaje početni okvir i za druge segmente razvoja i regulacije digitalnog tržišta. Od EU okvira nadolazećih direktiva (Digital Services Act i Digital Markets Act), kao i lokalne legislative poput uvođenja digitalnog poreza na poslovanje globalnih digitalnih platformi (Meta, Alphabet i dr.). Nadalje, normiranje ukupnog digitalnog tržišta čini važnu podlogu za razvojne i investicijske inicijative privatnih i javnih izvora financiranja lokalnih poduzetničkih “start up” ili već zrelih poslovnih projekata, koji nastaju na području digitalnog marketinga ili ga koriste u sklopu svojih poslovnih planova i širenja na regionalna i internacionalna tržišta, ističe Petar Pavić, S.T.A.R. Digital Group.

Istraživanje je obuhvatilo sva oglašavanja u Hrvatskoj na portalima hrvatskih izdavača razdijeljena po formatima, oglašavanja putem najvećih medijskih agencija, zatim oglašavanja na društvenim mrežama i pretraživačkim platformama. „Sneak preview“ rezultati objavljeni su na konferenciji Digital PUB u lipnju, a model je tijekom druge polovice 2022. godine nadopunjen novim uvidima te osvježen objavljenim informacijama iz popisa stanovništva 2021. godine. Korištena metodologija omogućuje trenutačno najbolje procjene ukupne vrijednosti oglašavanja na društvenim mrežama i pretraživačkim platformama koje su do sada bile skrivene Hrvatskoj javnosti i nisu bile transparentno dostupne. Ovim pristupom obuhvaćen je ogroman broj malih kompanija u Hrvatskoj te internacionalni divovi kao što su eBay ili Booking.com. Oba segmenta oglašavaju u Hrvatskoj ekskluzivno na društvenim mrežama i pretraživačkim platformama te ne koriste lokalne izdavače i lokalne agencije. Razumijevanje ukupnog tržišta i svih relevantnih igrača prvi je korak prema daljnjem razvijanju tržišta.

Prikupljanje podataka organizirano je od veljače do travnja 2022. godine, početkom rata u Ukrajini, te prije nego što su bili poznati svi makroekonomski utjecaji na oglašavanje u 2022. Prema rezultatima se očekuje da će ukupno tržište digitalnog oglašavanja 2022. godine u Hrvatskoj rasti za 10,3%. U oglašavanju kod hrvatskih izdavača očekuje se rast od 15%, a u isto vrijeme očekuje se usporavanje rasta ulaganja u društvene mreže i pretraživačke platforme. Rast društvenih mreža procjenjuje se na 9%, a pretraživačkih platformi na 8%. Ove razlike ukazuju na sve veće povjerenje klijenata prema hrvatskim izdavačima. Trend izdavača u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, ide u smjeru strateškoga zaokreta prema korisničkom iskustvu, što dovodi do veće lojalnosti i jačeg engagementa korisnika, što su klijenti i prepoznali.

Ako promatramo neto oglašavanje kod hrvatskih izdavača u 2021., ono iznosi 53,9 milijuna eura. Video oglasi bez Google Display i YouTube-a zauzimaju 22% oglašavanja, a native oglašavanje petinu cijelog ulaganja – formati za koje se očekuje rast u svijetu u idućim godinama. Programmatic oglašavanje je trenutno s udjelom od 37% kod hrvatskih izdavača.

Digitalni AdEx tek je prvi korak prema standardizaciji digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Kroz sljedeće valove istraživanja HUDI planira kontinuirano unaprjeđenje metodologije i uključivanje svih relevantnih izvora informacija kako će postajati dostupni. Već u sljedećem valu istražit će se kako različiti segmenti hrvatskih tvrtki ulažu u digitalni marketing kako bi se nadopunili uvidi i bolje razumjelo hrvatsko tržište digitalnog ulaganja po svim segmentima. Osim novog vala Digital AdEx istraživanja, u sljedećoj godini strateška aktivnost HUDI-ja bit će postavljanje jedinstvenog mjerenja za sve portale kako bi se dalje radilo na standardizaciji i razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj.

Nakon više od 2 desetljeća interneta u Hrvatskoj, prvi put imamo konkretnu sliku ulaganja u oglašavanje na digitalnim kanalima, temeljenu na dokazano uspješnim metodologijama naših partnera. Nadam se da će ovaj AdEx postati vrlo važan benchmark za medije, oglašivače, ali i sve druge lokalne i globalne sudionike tržišta, s obzirom na to da sadrži jasan pregled ulaganja i trendova u najzastupljenijim formatima i kanalima korištenim danas. To je izrazito važno za strateška pitanja svih sudionika tržišta, ali i za edukativni narativ koji HUDI ima u fokusu. AdEx je tek prvo istraživanje u nizu sličnih kojima je cilj, prije svega, učiniti hrvatsko digitalno tržište transparentnim, educiranim, standardiziranim, a samim time i konkurentnijim nego što je danas.

Za razvoj tržišta ključno je shvatiti koliko se u digital ulaže i kakve to rezultate donosi, a ovaj AdEx prvi je ozbiljan korak prema tome. Digital je jedini medij koji ima tehnološke mogućnosti takve podatke učiniti transparentnima i dostupne svima, a jedan od ciljeva takvih inicijativa su i konkretne usporedbe povrata investicija na različitim oglašivačkim kanalima kojima je svrha bolje razumijevanje i efikasniji razvoj poslovnih modela svih sudionika digitalne industrije. Digitalni mediji danas suočeni su s nikad dinamičnijom i kompleksnijom utrkom za oglašivačkim budžetima, a AdEx i komplementarna nova istraživanja HUDI-ja doprinose cjelokupnom razumijevanju industrije i pravilnom adresiranju najvećih izazova. Ovom prilikom pozivam i ostale sudionike tržišta da nam se pridruže u idućem izdanju AdEx istraživanja koje će sigurno biti još naprednije i preciznije, naglasio je Ivan Pleše, HUDI predsjednik i glavni operativni direktor Indexa

Glavni cilj HUDI-ja je razvoj digitalnog tržišta kroz praćenje, standardizaciju, optimizaciju te dijeljenje znanja unutar industrije. Uz pomoć AdEx istraživanja i metodologije temeljene na specifičnim iznosima ulaganja po svakom izdavaču i platformi, dobili smo jasnu sliku svih glavnih digitalnih igrača u Hrvatskoj. Ovo je prvi korak u razumijevanju digitalnog tržišta, a kroz 2023. godinu HUDI nastavlja s ključnim aktivnostima standardizacije i s daljnjim unaprjeđenjem digitalnog tržišta Hrvatske kroz istraživačke i zakonodavne aktivnosti te dijeljenjem znanja HUDI eksperata i najboljih svjetskih praksi iz industrije, dodao je Ozren Kronja, HUDI izvršni direktor.

Izvršni odbor udruge čine Stipe Grubišić, direktor digitalnih operacija Hanza Medije, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe, te Ivan Pleše, glavni operativni direktor Indexa, ujedno i Predsjednik udruge.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Za svoju bebu napravila je vlastitu kremu: "Ideja je došla kada sam osjetila očaj i nemoć"
Startaj Hrvatska 2025.
Za svoju bebu napravila je vlastitu kremu: "Ideja je došla kada sam osjetila očaj i nemoć"
ESA osigurala rekordni proračun radi jačanja uloge Europe u istraživanju svemira
22,1 milijarde eura
ESA osigurala rekordni proračun radi jačanja uloge Europe u istraživanju svemira
Građani pozivaju na otpor i borbu protiv robota: Jedan muškarac završio je u bolnici
Rage against the machine
Građani pozivaju na otpor i borbu protiv robota: Jedan muškarac završio je u bolnici
Sljedeće bi godine cijene pametnih telefona mogle značajno porasti
Nova poskupljenja?
Sljedeće bi godine cijene pametnih telefona mogle značajno porasti
U čemu je tajna uspjeha MrBeasta? Najpoznatiji youtuber naglasak je stavio na 3 stvari
Težak je milijardu dolara
U čemu je tajna uspjeha MrBeasta? Najpoznatiji youtuber naglasak je stavio na 3 stvari
Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju
Loše prošli i na testovima
Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
Nova primjena
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
Velika vatrena moć, nula rizika za ljudstvo
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
Novi tragovi ukazuju na nešto neočekivano o povijesti nastanjivosti Marsa
Dosad se vjerovalo drugačije
Novi tragovi ukazuju na nešto neočekivano o povijesti nastanjivosti Marsa
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Američke i sirijske snage gađale su ISIS-ova skladišta oružja
Niz udara
Amerika izvela snažne napade: "Pogodili smo 15 lokacija"
Policija još pretražuje teren u Novom Vinodolskom, otkriveno stanje djece
Policija pretražuje teren
Svjedoci užasa u Novom Vinodolskom: "Trčali su, jedan je zaostajao. Vidjeli smo da je pun krvi"
Nove informacije iz istrage nesreće u kojoj je poginula Ana Radović
Studentica poginula u Srbiji
Razriješen misterij tri poziva iz automobila smrti: Objavljen nalaz obdukcije tijela Ane Radović
show
Bogdan Beočanin u desetoj emisiji showa Supertalent
''koliko god to okrutno zvučalo...''
Je li ovaj mladić zaslužio ovako oštre komentare žirija u Supertalentu?
Marin Ivanović stoka priznao da se razveo
''najviše sam povrijedio roditelje''
Naš poznati reper priznao da se razveo i progovorio o borbi s ovisnostima
Tko je Dylan Douglas?
zgodni nasljednik
Znate li čiji je ovo sin? Pojavio se s poznatim roditeljima i ukrao pažnju
zdravlje
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Piše nutricionistica
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada uzimate dodatke vitamina D?
Evo što pokazuju istraživanja
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada uzimate dodatke vitamina D?
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
zabava
Pokušao opljačkati umirovljenika na bankomatu, ovakav rasplet nije očekivao
Svirepi lopov
Pokušao opljačkati umirovljenika na bankomatu, ovakav rasplet nije očekivao
Otkrila neobičnu poruku koju je dobila prije leta i internet je poludio! Pogledajte što je pisalo
Zanimljivo
Otkrila neobičnu poruku koju je dobila prije leta i internet je poludio! Pogledajte što je pisalo
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Urnebesno
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
tech
Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju
Loše prošli i na testovima
Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
Nova primjena
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
Velika vatrena moć, nula rizika za ljudstvo
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
sport
Ivo Grbić briljirao na utakmici Karagumruka i Bešiktaša
Dobio čistu desetku!
Hrvat izludio velikana! Skupio 10 obrana, skinuo i penal, a onda je dobio posebnu pohvalu
VIDEO Viking Stavanger nakon 34 godine prvak Norveške!
Kapetan im je - Riječanin
VIDEO Čekali su 34 godine naslov prvaka i osvojili ga sa stilom: Pukla petarda za veliko slavlje!
MMA borcu dao 30 tisuća dolara, ovaj ga pretukao zbog šale o UFC-u
Uznemirujuća snimka!
VIDEO MMA borcu platio 30 tisuća dolara, ovaj ga pretukao zbog šale o UFC-u
tv
Supertalent: Audicijski nastup u dvanaestoj sezoni Supertalenta - Bogdan Beočanin
NAJEŽILI SMO SE!
Kao što su i Indexi sanjali, tako ćemo i mi sanjati ovu Bogdanovu izvedbu!
MasterChef: ANKETA: Renatina odluka nikome nije bila jasna! Što vi mislite?
OTKRIJTE NAM!
ANKETA: Renatina odluka nikome nije bila jasna! Što vi mislite?
Supertalent: Audicijski nastup u dvanaestoj sezoni Supertalenta - Jasminka Vuković
NEMA TREME!
Jasminka je stvorena za pozornicu! Je li i vas povela pjesma kao i Maju?!
putovanja
Najljepši kolodvor na svijetu: Željeznička katedrala u europskom "gradu dijamanata"
"Lijepi mali kolodvor"
Najljepši kolodvor na svijetu: Željeznička katedrala u europskom "gradu dijamanata"
Prodaje se špilja na privatnom zemljištu! Cijena nije onoliko visoka kao što mislite
Jedinstvena investicijska prilika
Prodaje se špilja na privatnom zemljištu! Cijena nije onoliko visoka kao što mislite
Kviz općeg znanja: Za one koji preziru mrak neznanja
15 pitanja
Kviz općeg znanja: Samo će rijetki imati sve točno
novac
Jedna od najopasnijih država i dalje privlači brojne turiste: "Morate spavati unutar sigurne zone. Nije za one sa slabim srcem"
Turistički procvat
Jedna od najopasnijih država i dalje privlači brojne turiste: "Morate spavati unutar sigurne zone. Nije za one sa slabim srcem"
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Ovo su milijarderi koji stoje iza carstva izgrađenog na jednostavnom, ali revolucionarnom izumu – šlagu bez mlijeka
Slatki imperij
Ovo su milijarderi koji stoje iza carstva izgrađenog na jednostavnom, ali revolucionarnom izumu – šlagu bez mlijeka
lifestyle
Doris Dragović u bež kaputu brenda DeLight
MODEL BEZ KONKURENCIJE
Ni Doris Dragović nije odoljela najpopularnijem zimskom kaputu
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Piše nutricionistica
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Olja Vori u visokim čizmama brenda Max Mara
SVI IH ŽELE
U odličnom izdanju Olje Vori caruju čizme koje se ne isplati bacati iz ormara
sve
Ivo Grbić briljirao na utakmici Karagumruka i Bešiktaša
Dobio čistu desetku!
Hrvat izludio velikana! Skupio 10 obrana, skinuo i penal, a onda je dobio posebnu pohvalu
Bogdan Beočanin u desetoj emisiji showa Supertalent
''koliko god to okrutno zvučalo...''
Je li ovaj mladić zaslužio ovako oštre komentare žirija u Supertalentu?
Doris Dragović u bež kaputu brenda DeLight
MODEL BEZ KONKURENCIJE
Ni Doris Dragović nije odoljela najpopularnijem zimskom kaputu
 

Nastavi čitati

Business
Martina Ćustić, Derma Support
Startaj Hrvatska 2025.

Za svoju bebu napravila je vlastitu kremu: "Ideja je došla kada sam osjetila očaj i nemoć"

piše Zimo
Business
Automobilski čipovi, ilustracija
Opskrba čipova

Iz Kine dolaze nove loše vijesti za automobilsku industriju

piše Hina
Business
Okrugli stol HGK
Borba protiv piratstva u digitalnom dobu

Susjedi imaju rješenje? U Hrvatskoj je potrebna hitna akcija protiv piratstva jer financijski gubici su ogromni

piše Hrvoje Jurman
Business
Otvaranje 20. ATD-a
ATD20

Kako AI i agentski AI utječu na inovacije, kako se transformira uloga inženjera u poslovnim procesima i kakvo je cyber stanje nacije?

piše Martina Čizmić
Business
Money Motion 2025
Money Motion 2026.

Sve što trebate znati o snažnoj godini rasta za FinTech: Ova tri genijalna stručnjaka morate poslušati

piše Zimo
Business
TSMC
Stručno osposobljavanje

SAD ima posebnu misiju u Tajvanu: Traži poduku za Američke radnike u tehnološkim sektorima

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima