zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Objavljen prvi detaljan digitalni AdEx – analiza ukupnih ulaganja u digitalni marketing u Hrvatskoj

Istraživanje ulaganja u digitalne kanale – digitalni AdEx, koji je napravila Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) u suradnji s austrijskim partnerom Momentumom te domaćim Ipsosom, temeljeno je na točnim iznosima oglašavanja kod izdavača (vlasnika internetskih portala) i marketinških agencija te na izvještajima medijskih platformi, a ne na procjenama.

Zimo
Zimo | 08.12.2022. / 13:47 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Prvi put u Hrvatskoj, napravljeno je cjelovito istraživanje marketinškog ulaganja u digitalne kanale medijskoga zakupa, temeljeno na točnim iznosima oglašavanja po pojedinim izdavačima te objavljenim izvještajima društvenih mreža i pretraživačkih platformi, kao i drugih poslovnih subjekata koji sudjeluju u digitalnom oglašavanju na hrvatskom tržištu (agencije, oglašivačke mreže i sl.). Potpuni izvještaj ovog novog formata istraživanja ulaganja u digitalne kanale konačno je dostupan.

tri vijesti o kojima se priča X-BAT Vođen umjetnom inteligencijom Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati Digitalni znak smrti, ilustracija Istraživanja to potkrijepila Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi Karta područja ugroženih porastom razina svjetskih oceana i mora Znanstvenici upozoravaju Scenarij koji je neizbježan: Ova karta otkriva tko će prvi nestati pod morem koje nezaustavljivo raste

Ovim potezom Hrvatska udruga digitalnih izdavača omogućila je tržištu objektivne i relevantne rezultate, odmaknute od procjena, koji čine bazu za nastavak mjerenja i evaluacije ukupnoga digitalnog medijskog tržišta u Hrvatskoj. Model temeljen na točnim iznosima ključan je u dobivanju dobre procjene tržišta, a samim time i za definiranje strateških smjernica hrvatskih online izdavača, kao i drugih poslovnih subjekata koji sudjeluju u digitalnom oglašavanju.

HUDI, kao vodeće strukovno udruženje, okupio je najveće digitalne izdavače te specijalizirane i lokalne izdavače digitalnih medija koji zajedno predstavljaju većinu tržišta digitalnih izdavača u Hrvatskoj te pokrivaju sve segmente digitalnog sadržaja – od općenitih vijesti do lokalnih i specijaliziranih informacija. Osim izdavača, članovi udruge su i druge tvrtke važne za ekosustav digitalnog marketinga na hrvatskome tržištu. Uz marketinške i istraživačke agencije koje svojom ekspertizom unose dodatnu vrijednost, HUDI sada kroz svoje članove broji više stotina medijskih i digitalnih stručnjaka, od novinara do „marketingaša“, sa zajedničkim ciljem rasta, razvoja i standardizacije tržišta te međusobnog dijeljenja znanja i najboljih primjera iz industrije.

Istraživanje je napravljeno u suradnji s Momentumom, austrijskom agencijom specijaliziranom za izradu digitalnog AdEx-a, koja ima više od 15 godina iskustva u izradi sličnih istraživanja. Rezultati njihova istraživanja na austrijskom tržištu pokazali su se vrlo preciznima i relevantnima nakon što je u Austriji uveden digitalni porez koji je prikazao točne prihode lokalnih izdavača i prihode globalnih digitalnih platformi. Ipsos, član HUDI-ja te vodeća agencija za istraživanje tržišta u Hrvatskoj, sudjelovala je kao lokalni partner kako bi se osigurala kvaliteta prikupljanja podataka.

Jedan od najvažnijih ciljeva HUDI-ja jest jačanje i održivi razvoj medija u Hrvatskoj. S novom AdEx studijom, napravljenom u suradnji s Momentumom iz Beča, učinjen je još jedan odlučujući korak u jačanju poslovanja digitalnog oglašavanja. Sada su prvi put, korištenjem metodologije koja se temelji na prijavljenim ulaganjima određenih izdavača i platformi, dostupni podaci kretanja i distribucije potrošnje na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj. No kako vrijeme i razvoj ne miruju, HUDI će zajedno sa svim tržišnim sudionicima i agencijom Momentum nastojati u sljedećoj godini prilagoditi i dodatno optimizirati AdEx studiju, istaknuo je Maximilian Mondel, suosnivač i glavni direktor Momentuma iz Beča.

Internetsko oglašavanje vrsta je komunikacije koja se tehnološki, inovacijom novih kanala komunikacije i intenzitetom korištenja, najviše i najbrže razvija. Brz i velik rast stvorio je ogroman potencijal za sve aktere na tržištu digitalne komunikacije i digitalnih medija, ali nekad imamo dojam da živimo u prašumi za koju smo svjesni da je velika i gusta, ali ne znamo niti kolika je niti čega sve u njoj ima. Cjeloviti i transparentni prikazi digitalnog oglašivačkog tržišta daju nam mapu za sigurno i ugodno putovanje u kojemu ćemo svoje poslovanje i komunikaciju oglašivača voditi u željenom smjeru te nastaviti razvijati tržište digitalne komunikacije, dodaje Ante Šalinović, direktor istraživanja medija i oglašavanja, Ipsos.

Projekt istraživanja digitalnog AdEx-a vodila je radna skupina sastavljena od stručnjaka digitalnog oglašavanja različitih izdavača: Edin Preljević iz Index Promocije, Luka Duspara iz 24sata, Marko Mitrović iz RTL-a Hrvatska, Đuro Vitković iz Nove TV, Igor Cenić iz Hanza Medije, Vedran Vereš iz Telegram Media Grupe, Petar Pavić iz tvrtke Red View Media i Ines Rukljač iz Tportala, a već početkom sljedeće godine započinje novi val. Pozivamo sve hrvatske izdavače i agencije da nas ponovo podrže te riješe upitnik i u sljedećoj godini.

Prvi cjeloviti digitalni AdEx iznimno je važan za daljnji razvoj tržišta digitalnog oglašavanja, kao i ukupne digitalne ekonomije u Hrvatskoj. Prvi put imamo cjelovitu, izmjerenu sliku veličine tržišta kao i pojedinih formata oglašavanja. U narednim iteracijama digitalnog AdEx-a, svakako nas čeka još preciznija razrada mjerenih segmenata ovog najkompleksnijeg medijskog kanala, u čijoj prirodi je perpetualna inovacija i promjena. HUDI-jev AdEx predstavlja podlogu na kojoj će se nadograđivati daljnje tržišne analize s različitim specifičnim ciljevima. Kao jedan od prvih sljedećih koraka planira se istraživanje ulaganja lokalnih tvrtki u digitalni marketing, kako bismo bolje razumjeli aktivnosti i trendove lokalnih oglašivača na području digitalnog marketinga. HUDI-jev digitalni AdEx uzima u obzir sve globalne, velike i male, oglašivače koji plasiraju i plaćaju svoje oglase u Hrvatskoj, tj. koji se prikazuju internetskim korisnicima u Hrvatskoj.

Također, ovako cjelovita slika napokon izmjerenog ukupnog ulaganja u digitalne kanale, postaje početni okvir i za druge segmente razvoja i regulacije digitalnog tržišta. Od EU okvira nadolazećih direktiva (Digital Services Act i Digital Markets Act), kao i lokalne legislative poput uvođenja digitalnog poreza na poslovanje globalnih digitalnih platformi (Meta, Alphabet i dr.). Nadalje, normiranje ukupnog digitalnog tržišta čini važnu podlogu za razvojne i investicijske inicijative privatnih i javnih izvora financiranja lokalnih poduzetničkih “start up” ili već zrelih poslovnih projekata, koji nastaju na području digitalnog marketinga ili ga koriste u sklopu svojih poslovnih planova i širenja na regionalna i internacionalna tržišta, ističe Petar Pavić, S.T.A.R. Digital Group.

Istraživanje je obuhvatilo sva oglašavanja u Hrvatskoj na portalima hrvatskih izdavača razdijeljena po formatima, oglašavanja putem najvećih medijskih agencija, zatim oglašavanja na društvenim mrežama i pretraživačkim platformama. „Sneak preview“ rezultati objavljeni su na konferenciji Digital PUB u lipnju, a model je tijekom druge polovice 2022. godine nadopunjen novim uvidima te osvježen objavljenim informacijama iz popisa stanovništva 2021. godine. Korištena metodologija omogućuje trenutačno najbolje procjene ukupne vrijednosti oglašavanja na društvenim mrežama i pretraživačkim platformama koje su do sada bile skrivene Hrvatskoj javnosti i nisu bile transparentno dostupne. Ovim pristupom obuhvaćen je ogroman broj malih kompanija u Hrvatskoj te internacionalni divovi kao što su eBay ili Booking.com. Oba segmenta oglašavaju u Hrvatskoj ekskluzivno na društvenim mrežama i pretraživačkim platformama te ne koriste lokalne izdavače i lokalne agencije. Razumijevanje ukupnog tržišta i svih relevantnih igrača prvi je korak prema daljnjem razvijanju tržišta.

Prikupljanje podataka organizirano je od veljače do travnja 2022. godine, početkom rata u Ukrajini, te prije nego što su bili poznati svi makroekonomski utjecaji na oglašavanje u 2022. Prema rezultatima se očekuje da će ukupno tržište digitalnog oglašavanja 2022. godine u Hrvatskoj rasti za 10,3%. U oglašavanju kod hrvatskih izdavača očekuje se rast od 15%, a u isto vrijeme očekuje se usporavanje rasta ulaganja u društvene mreže i pretraživačke platforme. Rast društvenih mreža procjenjuje se na 9%, a pretraživačkih platformi na 8%. Ove razlike ukazuju na sve veće povjerenje klijenata prema hrvatskim izdavačima. Trend izdavača u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, ide u smjeru strateškoga zaokreta prema korisničkom iskustvu, što dovodi do veće lojalnosti i jačeg engagementa korisnika, što su klijenti i prepoznali.

Ako promatramo neto oglašavanje kod hrvatskih izdavača u 2021., ono iznosi 53,9 milijuna eura. Video oglasi bez Google Display i YouTube-a zauzimaju 22% oglašavanja, a native oglašavanje petinu cijelog ulaganja – formati za koje se očekuje rast u svijetu u idućim godinama. Programmatic oglašavanje je trenutno s udjelom od 37% kod hrvatskih izdavača.

Digitalni AdEx tek je prvi korak prema standardizaciji digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Kroz sljedeće valove istraživanja HUDI planira kontinuirano unaprjeđenje metodologije i uključivanje svih relevantnih izvora informacija kako će postajati dostupni. Već u sljedećem valu istražit će se kako različiti segmenti hrvatskih tvrtki ulažu u digitalni marketing kako bi se nadopunili uvidi i bolje razumjelo hrvatsko tržište digitalnog ulaganja po svim segmentima. Osim novog vala Digital AdEx istraživanja, u sljedećoj godini strateška aktivnost HUDI-ja bit će postavljanje jedinstvenog mjerenja za sve portale kako bi se dalje radilo na standardizaciji i razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj.

Nakon više od 2 desetljeća interneta u Hrvatskoj, prvi put imamo konkretnu sliku ulaganja u oglašavanje na digitalnim kanalima, temeljenu na dokazano uspješnim metodologijama naših partnera. Nadam se da će ovaj AdEx postati vrlo važan benchmark za medije, oglašivače, ali i sve druge lokalne i globalne sudionike tržišta, s obzirom na to da sadrži jasan pregled ulaganja i trendova u najzastupljenijim formatima i kanalima korištenim danas. To je izrazito važno za strateška pitanja svih sudionika tržišta, ali i za edukativni narativ koji HUDI ima u fokusu. AdEx je tek prvo istraživanje u nizu sličnih kojima je cilj, prije svega, učiniti hrvatsko digitalno tržište transparentnim, educiranim, standardiziranim, a samim time i konkurentnijim nego što je danas.

Za razvoj tržišta ključno je shvatiti koliko se u digital ulaže i kakve to rezultate donosi, a ovaj AdEx prvi je ozbiljan korak prema tome. Digital je jedini medij koji ima tehnološke mogućnosti takve podatke učiniti transparentnima i dostupne svima, a jedan od ciljeva takvih inicijativa su i konkretne usporedbe povrata investicija na različitim oglašivačkim kanalima kojima je svrha bolje razumijevanje i efikasniji razvoj poslovnih modela svih sudionika digitalne industrije. Digitalni mediji danas suočeni su s nikad dinamičnijom i kompleksnijom utrkom za oglašivačkim budžetima, a AdEx i komplementarna nova istraživanja HUDI-ja doprinose cjelokupnom razumijevanju industrije i pravilnom adresiranju najvećih izazova. Ovom prilikom pozivam i ostale sudionike tržišta da nam se pridruže u idućem izdanju AdEx istraživanja koje će sigurno biti još naprednije i preciznije, naglasio je Ivan Pleše, HUDI predsjednik i glavni operativni direktor Indexa

Glavni cilj HUDI-ja je razvoj digitalnog tržišta kroz praćenje, standardizaciju, optimizaciju te dijeljenje znanja unutar industrije. Uz pomoć AdEx istraživanja i metodologije temeljene na specifičnim iznosima ulaganja po svakom izdavaču i platformi, dobili smo jasnu sliku svih glavnih digitalnih igrača u Hrvatskoj. Ovo je prvi korak u razumijevanju digitalnog tržišta, a kroz 2023. godinu HUDI nastavlja s ključnim aktivnostima standardizacije i s daljnjim unaprjeđenjem digitalnog tržišta Hrvatske kroz istraživačke i zakonodavne aktivnosti te dijeljenjem znanja HUDI eksperata i najboljih svjetskih praksi iz industrije, dodao je Ozren Kronja, HUDI izvršni direktor.

Izvršni odbor udruge čine Stipe Grubišić, direktor digitalnih operacija Hanza Medije, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe, te Ivan Pleše, glavni operativni direktor Indexa, ujedno i Predsjednik udruge.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Znate li što je to "indeks zdravlja" svemirskog okoliša i zašto je važan?
Treba razmišljati već danas
Znate li što je to "indeks zdravlja" svemirskog okoliša i zašto je važan?
Revolucionalna i izuzetno učinkovita metoda, mogla bi liječenje raka prebaciti iz bolnica u domove pacijenata
Fototermalna terapija
Revolucionalna i izuzetno učinkovita metoda, mogla bi liječenje raka prebaciti iz bolnica u domove pacijenata
Microsoftov šef za AI: Stvaramo umjetnu inteligenciju koja će imati emocionalnu inteligenciju
Drugačiji smjer
Microsoftov šef za AI: Stvaramo umjetnu inteligenciju koja će imati emocionalnu inteligenciju
Budućnost novinarstva, AI i probijanje komunikacijskog koda mladih u fokusu treće SoMo Borac konferencije: ‘Mediji moraju ukinuti uredničku aristokraciju’
SoMo Borac
Budućnost novinarstva, AI i probijanje komunikacijskog koda mladih u fokusu treće SoMo Borac konferencije: ‘Mediji moraju ukinuti uredničku aristokraciju’
U Zagrebu održana Treća SK@UT konferencija o kibernetičkoj sigurnosti
Više od 350 sudionika
U Zagrebu održana Treća SK@UT konferencija o kibernetičkoj sigurnosti
Digitalna tužibaba iz Microsofta: Umjesto da poveća produktivnost, tužit će vas šefu
Od prosinca
Digitalna tužibaba iz Microsofta: Umjesto da poveća produktivnost, tužit će vas šefu
Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati
Vođen umjetnom inteligencijom
Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati
Scenarij koji je neizbježan: Ova karta otkriva tko će prvi nestati pod morem koje nezaustavljivo raste
Znanstvenici upozoravaju
Scenarij koji je neizbježan: Ova karta otkriva tko će prvi nestati pod morem koje nezaustavljivo raste
Fascinantne snimke: Znanstvenici po prvi put u detalje snimili kako zmije otrovnice napadaju svoj plijen
Grizu u trenu
Fascinantno: Prvi put snimljen ugriz otrovnice u visokoj rezoluciji
Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi
Istraživanja to potkrijepila
Zatrovana umjetna inteligencija: Stručnjak upozorava koliko su AI modeli poput ChatGPT-a zapravo ranjivi
Neočekivano otkriće: Ovaj popularni lijek za mršavljenje čuva srce i krvne žile
Nadilazi originalne mogućnosti
Neočekivano otkriće: Ovaj popularni lijek za mršavljenje čuva srce i krvne žile
Nevidljivi stanovnici našeg neba otkrili nov i moćan alat u potrazi za izvanzemaljskim životom
Zanimljivo otkriće
Nevidljivi stanovnici našeg neba otkrili nov i moćan alat u potrazi za izvanzemaljskim životom

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
S grobova kradu lampione, aranžmane...
Ništa im nije sveto
Počelo je: Kradu sve što stignu, ali ima rješenja kako to spriječiti
IMAŠ PRAVO Tko u Hrvatskoj ima pravo na besplatni sprovod i pod kojim uvjetima
IMAŠ PRAVO, OSTVARI GA
Tko u Hrvatskoj ima pravo na besplatni sprovod i pod kojim uvjetima?
Horor kod Gline: Pijani otac zapalio sina, spasila ga majka
Obiteljsko nasilje
Horor kod Gline: Pijani otac zapalio sina!
show
Nedan Tatarinov otvorio Instagram profil
evo kako je ona reagirala
Bivši suprug Maje Šuput iznenadio potezom nakon razvoda od pjevačice!
Intervju s Josipom Barišićem nakon ispadanja iz MasterChefa
''sretan sam na prilici''
Josip Barišić otkrio nam je zašto nije razočaran ispadanjem iz MasterChefa: ''Kad sam skinuo pregaču...''
Na grobu Dolores Lambaše ispisana je dirljiva rečenica
po želji njezine mame
Na grobu Dolores Lambaše ispisana je poruka koja slama srca: ''Ti si jedina koja...''
zdravlje
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Najvažniji obrok u danu
Što jesti za doručak umjesto kruha? Odgovara nutricionistica
Lupus: Bolest koja napada većinom žene i može se jako zakomplicirati! Evo koji su simptomi
Zahvaća kožu, zglobove, bubrege ...
Lupus: Bolest koja napada većinom žene i može se jako zakomplicirati! Evo koji su simptomi
Alkohol u starijoj dobi nosi 6 rizika o kojima vam nitko ne govori!
Jedna čaša može biti previše
Alkohol u starijoj dobi nosi 6 rizika o kojima vam nitko ne govori!
zabava
"Sve balkanske mame ikad": Objava postala hit u regiji, reagira li i vaša mama ovako?
LOL
"Sve balkanske mame ikad": Objava postala hit u regiji, reagira li i vaša mama ovako?
Podijelio jezivu snimku psa, kako biste se vi snašli u ovakvoj situaciji?
Samo za hrabre
Podijelio jezivu snimku psa, kako biste se vi snašli u ovakvoj situaciji?
Semafor kod Velike Gorice zbunio vozače! Odmah će vam biti jasno i zašto
Raspad sistema
Semafor kod Velike Gorice zbunio vozače! Odmah će vam biti jasno i zašto
tech
Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati
Vođen umjetnom inteligencijom
Budućnost ratovanja: Ovom lovcu ne treba ni pista ni pilot, a koliko je ubojit tek će pokazati
Scenarij koji je neizbježan: Ova karta otkriva tko će prvi nestati pod morem koje nezaustavljivo raste
Znanstvenici upozoravaju
Scenarij koji je neizbježan: Ova karta otkriva tko će prvi nestati pod morem koje nezaustavljivo raste
Nevidljivi stanovnici našeg neba otkrili nov i moćan alat u potrazi za izvanzemaljskim životom
Zanimljivo otkriće
Nevidljivi stanovnici našeg neba otkrili nov i moćan alat u potrazi za izvanzemaljskim životom
sport
Torcida potučena do nogu uz glasnu podršku Bad Blue Boysa
DINAMO NEUMOLJIV
Torcida potučena do nogu uz glasnu podršku Bad Blue Boysa
Zrinka Ljutić u odličnoj situaciji uoči druge vožnje, čudesan nastup domaće skijašice
Prva utrka sezone
Zrinka Ljutić u odličnoj situaciji uoči druge vožnje, čudesan nastup domaće skijašice
Objavljeni detalji napada Nijemaca na navijače Zrinjskog: Ugasili su kamere u vlakovima, a ovome se nisu nadali
žestoko!
Objavljeni detalji napada Nijemaca na navijače Zrinjskog: Ugasili su kamere u vlakovima, a ovome se nisu nadali
tv
MasterChef: Josipov odgovor na Stjepanovo pitanje u Selmi pobudio nemir: "Ja ne podržavam laž!"
NAPETO!
Josipov odgovor u Selmi pobudio nemir: "Ja ne podržavam laž!"
U dobru i zlu: Ljubav, sumnje i izdaje - tko će izdržati, a tko pokleknuti? Saznajte u novim epizodama "U dobru i zlu"
U DOBRU I ZLU
Ljubav, sumnje i izdaje - tko će izdržati, a tko pokleknuti? Saznajte u novim epizodama "U dobru i zlu"
U dobru i zlu: Vijest je obradovala sve, osim nje
U DOBRU I ZLU
Vijest je obradovala sve, osim nje
putovanja
Nestvarno lijepo mjesto kod Visokog: Vijugave staze, jezerca i polja lavande koja čekaju da ih otkrijete
Nadrealno
Nestvarno lijepo mjesto kod Visokog: Vijugave staze, jezerca i polja lavande koja čekaju da ih otkrijete
Jedan grad, dvije države: Znate li kuda prolazi načudnija državna granica na svijetu?
Pazite kamo stajete
Jedan grad, dvije države: Najčudnija državna granica na svijetu prolazi Europom
Novi kviz općeg znanja: Samo za neustrašive i odvažne
15 pitanja
Novi kviz općeg znanja: Samo za neustrašive i odvažne
novac
Najbolji dan u povijesti švedske kompanije – dionice lete nakon izvještaja o zaradi
Burze se užarile
Najbolji dan u povijesti švedske kompanije – dionice lete nakon izvještaja o zaradi
Ovom tržištu svi analitičari predviđaju rast, a jedna hrvatska kompanija već ga predvodi
Pokrovitelj tokić
Ovom tržištu svi analitičari predviđaju rast, a jedna hrvatska kompanija već ga predvodi
Povijesna presuda: Prvi put jedna naftna kompanija proglašena krivom zbog "greenwashinga"
Nerealna obećanja
Povijesna presuda: Prvi put jedna naftna kompanija proglašena krivom zbog "greenwashinga"
lifestyle
Ulična moda Zagreb u čipkastim najlonkama i robusnim čizmama
Privukla poglede
Plavuša iz centra Zagreba: Čipkaste najlonke kojima su robusne čizme fantastičan par
Doris Dragović u bijelim tenisicama na koncertu u Makarskoj
UVIJEK SVOJA
Doris Dragović: Najudobnije tenisice i hlače u "najjesenskijoj" boji za koncert u Makarskoj
Popularni modeli midi haljina za svaki dan iz trgovina
Popularni modeli
15 midi haljina za svaki dan koje ćete željeti iznositi, neće vam samo stajati u ormaru
sve
Nedan Tatarinov otvorio Instagram profil
evo kako je ona reagirala
Bivši suprug Maje Šuput iznenadio potezom nakon razvoda od pjevačice!
Intervju s Josipom Barišićem nakon ispadanja iz MasterChefa
''sretan sam na prilici''
Josip Barišić otkrio nam je zašto nije razočaran ispadanjem iz MasterChefa: ''Kad sam skinuo pregaču...''
Na grobu Dolores Lambaše ispisana je dirljiva rečenica
po želji njezine mame
Na grobu Dolores Lambaše ispisana je poruka koja slama srca: ''Ti si jedina koja...''
 

Nastavi čitati

Business
SoMo Borac konferencija
SoMo Borac

Budućnost novinarstva, AI i probijanje komunikacijskog koda mladih u fokusu treće SoMo Borac konferencije: ‘Mediji moraju ukinuti uredničku aristokraciju’

piše Zimo
Business
Računalni čip, ilustracija
Trakavica se nastavlja

Nizozemska vlada preuzela proizvođača čipova, kineska se podružnica "osamostalila"

piše Hina
Business
Satelitski internet, ilustracija
Projekt Bromo

Sve je dogovoreno: Stvara se europski konkurent Starlinku

piše Hina
Business
Automobilski čip, ilustracija
Kamo sve to vodi?

Kinesko-nizozemski spor oko čipova je eskalirao, sada je ugrožena isporuka cijeloj skupini velikih proizvođača motornih vozila

piše Branimir Vorša/Hina
Business
Ivanka Mabić Gagić i Petar Pavić
SoMo borac

Zašto su podcasti tako popularni? Medijski fenomen istražili smo s novim voditeljima SoMoCasta

piše Zimo
Business
Nikolina Perša - Startaj Hrvatska
Startaj Hrvatska 2025.

Nikolina Perša: „Oduvijek sam znala da želim raditi vlastitim rukama, kreirati i biti sama svoja šefica“

piše Zimo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima