Teslin autopilot moći će "čitati" znakove za ograničenja brzine

Zahvaljujući kamerama postavljenim u Teslina vozila, autopilot će znati koje je ograničenje brzine i upozoriti vozača.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 31.08.2020. / 09:20

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Na sličan način na koji mobilne kompanije nadograđuju operativne sustave svojih telefona, Tesla objavljuje nadogradnje za svoja vozila, dodajući im nove opcije i mogućnosti. Posljednji update koji stiže na računala Teslinih automobila vozačima bi trebao pomoći da ne zarade kaznu za prebrzu vožnju, čak kada njihovim automobilom upravlja autopilot. Dosad, prilikom prepoznavanja ograničenja brzine Teslin autopilot koristio je podatke GPS-a - koji ponekad mogu biti i zastarjeli, a u budućnosti oslanjat će se na prometne znakove.

Slika nije dostupna Uključio autopilot na Tesli, gledao film i pokupio dva policijska automobila

Koristeći kamere kojima su opremljeni svi Teslini automobili, računala će moći pročitati ograničenje brzine, prikazati ih na ekranu unutar vozila te upozoriti vozača na to ograničenje. U slučaju nekih zastarjelih podataka s GPS-a na kojima je prikazano manje ograničenje, autopilot bi mogao potegnuti prebrzo pa bi vozač mogao dobiti po džepu, no s novom nadogradnjom izbjeći će se takav scenarij.

Još jedan novitet koji stiže u Teslina vozila jest i obavijest oko zelenog svjetla na semaforu. Kako ljudi često vrijeme na semaforu krate gledajući u ekrane mobilnih telefona, ponekad mogu "promašiti" zeleno svjetlo, što izaziva nervozu ljudi u automobilima iza. Vozače Tesle u budućnosti na promjenu boje na semaforu upozorit će njihov automobil zvučnim signalom. Ako se vozač nalazi u koloni, njegov električni ljubimac neće ga odmah obavijestiti o zelenom svjetlu, već samo onda kada vozilo ispred njega krene.

Slika nije dostupna Tesla razvija senzore koji će prepoznati kada je dijete ostavljeno u vrućem automobilu

Iz Tesle naglašavaju kako je zvučno upozorenje za promjenu svjetla na semaforu samo obavijest te da je isključivo na vozačima odgovornost za praćenje situacije na cesti (uključujući i svjetla na semaforu) i donošenje odluka sukladno toj situaciji. Dakle, ako Tesla obavijesti vozača da je na semaforu zeleno i da može krenuti, vozač ipak treba/mora pogledati semafor i uvjeriti se da zaista može krenuti jer, ako posluša računalo, a ono pogriješi pa prođe kroz crveno, sva je krivnja isključivo na njemu.

Izvor: Engadget
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti