Nakon dvije godine pauze, na TV marketu NEM Dubrovnik 2021 u Dubrovniku se po osmi put okupio vrh svjetske i europske TV industrije. Počevši od danas pa iduća tri dana, u Hotelu Dubrovnik Palace, preko 500 uzvanika, panelista i istaknutih govornika razgovarat će se o novim trendovima i medijskoj evoluciji nakon godine koja je uvelike utjecala na medije.
Prvi dan započeo je druženjima i sastancima na brojnim terasama i restoranima Hotela Dubrovnik Palace te TV marketu, a službenu dobrodošlicu izrazila je domaća full service agencija Mediavision, ujedno organizator događanja. Uslijedio je i pozdravni govor Pavela Stantcheva iz TV2 Media Group o potencijalno posljednjim danima linearne televizije kakvu poznajemo, sinergiji s telekomima te podsjetio sve prisutne o važnosti interesa i zadovoljstva gledatelja kao krajnjeg korisnika.
Prvi ovogodišnji panel bio je „EON Television: From TV To Entertainment Platform“ United Grupe, vodećeg pružatelja medijskih i komunikacijskih usluga u Jugoistočnoj Europi. Panelisti Adrian Ježina, izvršni direktor Telemach Hrvatska i Telemach Slovenija, Srđan Đurđević, izvršni direktor United Clouda i Nikola Francetić, izvršni direktor NetTV plus diskutirali su o transformaciji i personalizaciji televizije te kako televizijski sadržaj utječe na ponašanje gledatelja.
Zatim je ruski GPM ETV predstavio svoje vrhunske TV sadržaje te premijerno predstavio TV seriju „Stream“, a dan je završio zabavom srpskog Brid TV-a.
Većina programa NEM Dubrovnika 2021 održava se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Više informacija pronađite na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021 gdje se nalazi raspored događanja i popis potvrđenih sponzora i posjetitelja.