YouTube ušao u virtualnu stvarnost zahvaljujući Daydream platformi

YouTube je predstavio nove mogućnosti korištenja virtualne stvarnosti putem Google Daydream usluge

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 11.11.2016. / 07:52 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Posljednjih nekoliko tjedana dosta se špekuliralo o tome može li i hoće li YouTube uspjeti izdržati sve žešće nalete konkurencije kada su u pitanju platforme za video sadržaje. Zamjerke koje dolaze na račun YouTubea uglavnom se vrte oko iste priče koja sugerira kako se "YouTube ne mijenja dovoljno, način prikazivanja i dijeljenja video sadržaja uglavnom je ostao isti, a sve zahtjevnija publika traži sve više". To je, naravno, samo djelomično točno, jer bez obzira što se doista možete reći kako je korisničko sučelje YouTube platforme uglavnom isto već godinama, "ispod haube" se događaju brojne promjene. YouTube konstantno unaprijeđuje podršku za nove video formate, rezolucije, kreira usluge za tvorce video materijala...

tri vijesti o kojima se priča Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu Mladić tipka na mobitel, ilustracija Od rujna Zbogom WhatsAppu i Telegramu: Svi ruski mobiteli i tableti morat će imati instaliranu ovu aplikaciju Tajansktveni kineski dron WZ-X Hoće li se pojaviti i na vojnoj paradi? FOTO Pojavila se nova fotografija tajanstvenog i vrlo velikog kineskog "nevidljivog" drona

Sada je, eto, zakoračio u svijet virtualne stvarnosti, što opet mijenja cjelokupnu priču o iskustvu pregledavanja video zapisa. Zahvaljujući Google Daydream rješenju za virtualnu stvarnost od sada je YouTube moguće doživjeti na sasvim novi načln. Naravno, ovo je tek prvi korak, pa je broj prilagođenih video zapisa koji vam omogućuju virtualno putovanje, neki od njih u u 360 stupnjeva, ograničen, ali s vremenom će se ovakav način snimanja, dijeljenja i pristupa video sadržajima višestruko povećavati. I nema apsolutno nikakve dvojbe da će YouTube opet predvoditi karavanu, uostalom, teško je konkurirati ekipi u kojoj su YouTube, Google, njihove divizije za marketing, video produkciju, virtualnu stvarnost... U konačnici, jedino je važno da korisnici budu zadovoljni i da se video zapisi polako ali sigurno useljavaju u naše domove u punom smislu te riječi... 

 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti