YouTube ušao u virtualnu stvarnost zahvaljujući Daydream platformi

YouTube je predstavio nove mogućnosti korištenja virtualne stvarnosti putem Google Daydream usluge

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 11.11.2016. / 07:52 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Posljednjih nekoliko tjedana dosta se špekuliralo o tome može li i hoće li YouTube uspjeti izdržati sve žešće nalete konkurencije kada su u pitanju platforme za video sadržaje. Zamjerke koje dolaze na račun YouTubea uglavnom se vrte oko iste priče koja sugerira kako se "YouTube ne mijenja dovoljno, način prikazivanja i dijeljenja video sadržaja uglavnom je ostao isti, a sve zahtjevnija publika traži sve više". To je, naravno, samo djelomično točno, jer bez obzira što se doista možete reći kako je korisničko sučelje YouTube platforme uglavnom isto već godinama, "ispod haube" se događaju brojne promjene. YouTube konstantno unaprijeđuje podršku za nove video formate, rezolucije, kreira usluge za tvorce video materijala...

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Litijske baterije u automobilima, ilustracija Stručnjaci itekako skeptični, no... Huawei kaže da njihova nova baterija daje domet od 3000 kilometara i da se puni za manje od pet minuta

Sada je, eto, zakoračio u svijet virtualne stvarnosti, što opet mijenja cjelokupnu priču o iskustvu pregledavanja video zapisa. Zahvaljujući Google Daydream rješenju za virtualnu stvarnost od sada je YouTube moguće doživjeti na sasvim novi načln. Naravno, ovo je tek prvi korak, pa je broj prilagođenih video zapisa koji vam omogućuju virtualno putovanje, neki od njih u u 360 stupnjeva, ograničen, ali s vremenom će se ovakav način snimanja, dijeljenja i pristupa video sadržajima višestruko povećavati. I nema apsolutno nikakve dvojbe da će YouTube opet predvoditi karavanu, uostalom, teško je konkurirati ekipi u kojoj su YouTube, Google, njihove divizije za marketing, video produkciju, virtualnu stvarnost... U konačnici, jedino je važno da korisnici budu zadovoljni i da se video zapisi polako ali sigurno useljavaju u naše domove u punom smislu te riječi... 

 

Vezane vijesti