ZABA upozorava korisnike: Primite li ovakvu poruku, nemojte klikati na poveznicu

Klijentima savjetuju i da, ukoliko prime sumnjivu poruku, ne klikaju na poveznicu, već direktno kontaktiraju banku i provjere autentičnost poruke.

Martina Čizmić | 31.12.2022. / 07:59 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Zagrebačka banka poslala je upozorenje svojim klijentima o lažnoj e-mail poruci kojoj je glavni cilj krađa podataka, a onda i financijskih sredstava klijenata banke. 

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Radi se o phishing porukama u kojima se napadač lažno predstavlja kao Zagrebačka banka i za cilj ima prijevaru klijenata, ističu iz banke. 

Slika nije dostupna Ne nasjedajte na lažne e-mailove o povratu poreza!

Pojašnjavaju kako lažni pošiljatelj putem maila, primatelje poruka pokušava navesti da otvore poveznicu i unesu svoje kartične podatke (broj kartice, rok valjanosti, CVV/CVC), broj tokena te kodove koje generira token (OTP, MAC). Na taj način napadač pokušava stupiti u posjed podataka korisnika kojemu je poruka poslana i/ili zaraziti računalo zlonamjernim softverom.

Upozoravamo klijente da ne dijele kartične podatke, aktivacijske ključeve te broj tokena i njegove kodove putem poveznica dobivenih u e-mailu, SMS-u te na druge načine. Zagrebačka banka nikada, pa niti u tijeku procesa uvođenja eura, od klijenata ne traži brojeve i PIN-ove kartica te ostale povjerljive informacije, ističu iz banke. 

Kibernetički napadi - 1 Raste opasnost od ucjenjivačkog softvera i zlonamjernih poruka e-pošte

Slika nije dostupna Dobio mail od "ravnatelja policije" pa ostao bez više od 28 tisuća kuna

Upozoravaju klijente i da su pokušaji phishinga (prijevara putem e-mailova, SMS-a te aplikacija poput WhatsAppa i Vibera) sve češći te pozivaju na oprez. 

Klijentima savjetuju i da, ukoliko prime sumnjivu poruku, ne klikaju na poveznicu, već direktno kontaktiraju banku i provjere autentičnost poruke. 

Vezane vijesti