Zviždačica otkrila čega se Facebook veoma boji, a ima i savjet za Elona Muska

Čega se Facebook boji? Kako Twitter može postati globalni digitalni javni trg? Pitanja su to na koja je svoje odgovore dala Facebookova zviždačica Frances Haugen u razgovoru za američku televiziju.

Branimir Vorša | 02.01.2023. / 16:01

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ideja da Twitter postane globalni digitalni javni trg nešto je o čemu je vlasnik Twittera Elon Musk već raspravljao i o čemu razmišlja, a sad mu Facebookova zviždačica Frances Haugen savjetuje kako da to i ostvari. 

Facebookova je zviždačica, gostujući u posebnom izdanju emisije Meet the Press NBC Newsa o tome kako društveni mediji oblikuju politiku, rekla što smatra najvažnijom stvari koju Musk može učiniti da ostvari Twitterovu transformaciju u digitalni javni trg.

Elon Musk na Twitteru Musk uvodi radikalne promjene na Twitter koje se neće svidjeti korisnicima

Jedna od najvažnijih stvari koje bi Elon Musk mogao učiniti da dokaže da želi imati javnost jest da bi mogao objaviti algoritme. Otvorite izvor. Imao bi više pomoći, bilo bi mu (Musku) jeftinije. Bilo bi isplativije, poručila je Haugen.

Jedan od razloga koje je Musk naveo za preuzimanje Twittera bio je "davanje moći ljudima", a u memorandumu koji je napisao nakon sklapanja 44 milijarde dolara vrijednog ugovora, objasnio je da je Twitter kupio radi promicanja dijaloga, za kojeg vjeruje da je izgubljen. Isto tako, Muskova želja jest i da Twitter postane najtočniji izvor informacija na svijetu.

Čega se Facebook najviše boji?

Haugen je bivša voditeljica proizvoda u Facebookovom timu za građanski integritet. Izašla je u javnost 2021. godine i objavila mnoštvo internih dokumenata koji pojašnjavaju odluke, za koje je rekla Kongresu da su dovele do "više podjela, više štete, više laži, više prijetnji i više borbe".

Elon Musk Musk pun optimizma: Očekuje da bi broj korisnika Twittera mogao premašiti milijardu

Haugen je za NBC News isto tako rekla da društvene mreže općenito protive intervenciji države, jer bi ista mogla smanjiti njihove profite za najmanje 20 posto.

Facebook se boji. Kad bismo zaista imali transparentnost, kad bismo zaista imali odgovornost, oni ne bi bili tvrtka s profitnom maržom od 35 posto. Bila bi tvrtka s profitnom maržom od 15 posto, pojasnila je Haugen.

Izvor: Business Insider

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti