Nakon što je sapunica preuzimanja Twittera napokon gotova, Elon Musk odmah se bacio na posao i krenuo s radikalnim promjenama s kojima mnogi neće biti oduševljeni. Prvo, odmah je pokazao izlazna vrata nekim od vodećih ljudi kompanije, uključujući i dotadašnjem izvršnom direktoru Paragu Agrawalu.

Elon Musk Musk kupio Twitter za 44 milijarde dolara: Odmah otpustio direktore

Također, mrežom kruže glasine o skorašnjim masovnim otkazima u kompaniji, no osim zaposlenika, čini se kako će velikih razloga za nezadovoljstvo imati i korisnici ove mreže. Naime, poznato je od ranije kako su Muskove želje da Twitter ostvaruje velike prihode kompanije od pretplate, a zahvaljujući izvještaju The Vergea, sada smo saznali na što je konkretno mislio.

Prvo, želi da plava kvačica za verifikaciju korisnika postane dio pretplate Twitter Blue. Dakle, svi oni koji trenutačno imaju tu kvačicu koja potvrđuje njihov identitet, sada će, ako je žele zadržati, to morati i platiti. Druga velika promjena također se odnosi na tu pretplatu. Trenutačno ona iznosi 5 dolara mjesečno te korisnicima donosi neke dodatne mogućnosti pri korištenju ove mreže. Muskov plan, prema medijskim izvještajima, jest povećati iznos pretplate na čak 20 dolara mjesečno. Korisnici će imati rok od 3 mjeseca tijekom kojih će morati postati pretplatnici, a ako ne počnu s plaćanjem pretplate, nakon ta tri mjeseca izgubit će plavu kvačicu.

Prema istim medijskim izvještajima, Musk nije dao previše vremena zaposlenicima koji ovu opciju moraju lansirati do 7. studenog. U protivnom - dobit će otkaz. S obzirom na to da je vremenski rok jako kratak, jasno je kako su pred zaposlenicima besane i stresne noći.

Ono što nije poznato jest hoće li svi pretplatnici dobiti plavu kvačicu ili će ona ostati rezervirana samo za određene korisnike, kao i do sada.

NFT Kakva promašena investicija: Platio prvi tvit skoro 3 milijuna dolara, a sad ga može prodati za - 132 dolara

Bit će zanimljivo pratiti situaciju s pretplatama nakon što Twitter poveća njen iznos na čak 20 dolara jer je to cifra za koju korisnici danas mogu dobiti mjesečni pristup za npr. i Netflix i Spotify, a sada bi ga trebali plaćati za društvenu mrežu koja je većini bila potpuno besplatna.

 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju