Američki regulator: Cambridge Analytica prevarila je Facebookove korisnike

FTC je zaključio kako se Cambridge Analytica poslužila prijetvornom praksom i zabranio joj da sudjeluje u EU-US Privacy Shield sustavu.

Martina Čizmić | 07.12.2019. / 09:43 komentari
Facebook, ilustracija (Foto: AFP)

 Iako je od skandala s Cambridge Analyticom prošlo više od godine i pol, još uvijek traju različite istrage protiv te, sad već bivše britanske tvrtke.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Tako je američki regulator, Federalna trgovinska komisija (FTC), objavio rezultate svoje istrage. FTC je tijekom istrage utvrdio kako je Cambridge Analytica prevarila korisnike jer je prikupljala njihove podatke s Facebooka i iskoristila ih za profiliranje i targetiranje u političkim kampanjama.

Facebook ( © European Union , 2017 / Source: EC - Audiovisual Service / Photo: Jennifer Jacquemart ) Facebook objavio e-mailove koji pokazuju da su još 2015. znali koliko je Cambridge Analytica opasna i nisu poduzeli ništa

FTC je zaključio kako se Cambridge Analytica poslužila prijetvornom praksom i zabranio joj da sudjeluje u EU-US Privacy Shield sustavu koji se odnosni na prijenos osobnih podataka između Europe i SAD-a.

Zanimljivo da je FTC izdao takvu zabranu tvrtki koja više ne postoji jer je od izbijanja skandala, Cambridge Analytica, službeno bankrotirala i prestala poslovati.

Facebook, ilustracija Cambridge Analytica: Facebook pristao platiti kaznu u Britaniji, ali ne i priznati odgovornost

Također, zanimljivo je da je FTC donio takav zaključak istrage pet mjeseci nakon što je Facebook u srpnju pristao platiti rekordnu kaznu od 5 milijardi dolara u sklopu nagodbe vezane uz FTC-ovu istragu o praksama zaštite privatnosti korisnika u toj društvenoj mreži.

Izvor: Reuters

Vezane vijesti