Iako su kompanije poput Samsunga, Sonyja, Pebblea i drugih predstavile prve modele pametnih satova prije nego je Apple stupio na ovo tržište, većina tehnoloških analitičara bila je uvjerena kako će se ovo tržište pokrenuti tek nakon što se u prodaji pojavi Apple Watch. Ovaj gadget iznimno je bitan ne samo za ovo tržište, već i za Apple koji traži nove izvore zarade pored računala, telefona i tableta, ali i zbog činjenice kako je riječ o prvom potpuno novom uređaju koji je ova kompanija predstavila nakon smrti Stevea Jobsa.

Zbog toga su mnogi s nestrpljenjem iščekivali prve službene podatke iz Applea o broju prodanih satova, no na njihovu žalost, Tim Cook odlučio se tu brojku zadržati tajnom. U posljednje vrijeme na mreži se pojavilo sve više glasina prema kojima u Appleu nisu zadovoljni s prodajom ovog uređaja, a tim glasinama u prilog ide podatak da se ova kompanija u nekim trgovinama u američkim gradovima odlučila na smanjenje cijene pametnog sata (za osobe koje kupe iPhone). Iako iz Applea i dalje nema informacija o prodaji Apple Watcha, ovu smo brojku saznali zahvaljujući analitičkoj kompaniji Canalys prema kojoj je do sada isporučeno skoro sedam milijuna ovih Appleovih satova.

Ova se brojka naravno, ne može usporediti s desecima milijuna prodanih telefona, no ipak nam pokazuje koliko je Apple Watch popularan u odnosu na ostatak konkurencije jer su u dva kvartala koliko je njihov sat dostupan prodali više satova nego svi njihovi konkurenti zajedno u pet kvartala. U Canalysu kažu kako će biti posebno zanimljivo pratiti prodaju ovog gadgeta u posljednjem ovogodišnjem kvartalu u kojem standardno vlada 'šoping groznica', a mnogi ljubitelji ove kompanije kao božićni poklon možda će poželjeti upravo Appleov sat.  

Izvor: Cnet