HTML5 novi je najvažniji jezik na internetu, ali čini se kako se igre rađene u njemu još uvijek pokreću presporo na mobilnim uređajima. Platforme koje pokreću HTML5 brže od konkurencije zasigurno će imati prednost u nadolezećem valu aplikacija i igara. Zbog toga je Spaceport.io objavio istraživanje u kojem su saznali kako je iOS (iPhone, iPad, iPod Touch) poprilično brži u pokretanju HTML5 igara od Android operacijskog sustava.

U istraživanju se testirala sposobnost uređaja da prikaže animaciju, tj animira slike u pokretu, što je najvažnije mjerilo performansi igre.  Mjerila se kvaliteta prikaza na 30 FPS, što je broj slika u sekundi koji pruža vrlo dobro korisničko iskustvo. Primjerice, ljudsko oko i mozak, tj ljudski vizualni sustav, mogu obraditi 10 do 12 zasebnih slika u sekundi, percipirajući ih pojedinačno.

Testovi su pokazali kako je iOS puno bolji u animaciji od Androida. Najnoviji iPhone 4S postigao je 252 PerfMarks, a iPad 327. Za usporedbu, Samsung Galaxy Nexus postigao je 147 PerfMarks, a Kindle Fire samo 25, prenosi Venture Beat.

iPad 2 pobjedio je sve testirane Android uređaje. Galaxy Nexus jedini je Android uređaj koji se može nositi s animacijama na 30 FPS. Neki Android tableti ostvarili su vrlo slabe rezultate, unatoč dobrom hardwareu. Primjerice, Samsung Galaxy Tab 10,1 postigao je rezultat od samo 65 PerfMarks.

Andorid je postao puno ugodnije okruženje za HTML5 s predstavljanjem Ice Cream Sandwicha, međutim, gotovo svi Android 3.0 uređaji nisu bili u stanju odgovarajuće obavljati zadatke na testovima.

(Photo via switched)