Osnivač i izvršni direktor Snapa Evan Spiegel u nekoliko je navrata odbio Marka Zuckerberga i njegove milijarde dolara, što je tada bio odličan potez jer su mnogi na njegovu društvenu mrežu gledali kao mjesto na koje će pobjeći mladi koji su napustili Facebook, a tijekom najboljeg razdoblja Snapchata vrijednost kompanije iznosila je oko 31 milijardu dolara. Brojni analitičari tada su hvalili Spiegela koji je ušao i u celebrity vode oženivši se s Mirandom Kerr.

Alcatel 1S TCL predstavio jeftine Alcatel uređaje i očaravajući crveni BlackBerry Key2

No kako su se problemi sa Snapchatom gomilali, tako su u javnost počele izlaziti i negativne stvari oko Spiegela i njegovog upravljanja kompanijom koje su dovele do najniže vrijednost Snapa od izlaska na burzu te je krajem prošlog tjedna njegova vrijednost pala na samo 6,5 milijardi dolara. Na The Wall Street Journalu, čiji su novinari razgovarali s tržišnim analitičarima koji prate Snap, kažu kako je jedan od glavnih razloga ovakvog pada vrijednosti način na koji Spiegel vlada kompanijom.

Analitičar Youssef Squali kritičan je prema Spiegelu te smatra da je on izgubio vjerodostojnost s odlukama koje donosi i načinom vođenja kompanije ne želi samo zaraditi novac, već želi dokazati da je u pravu. Prema bivšim i sadašnjim zaposlenicima kompanije s kojim su novinari pričali, takav način vođenja kompanije – autokratski, s previše vjere u vlastite instinkte, umjesto u savjete drugih direktora, doveo je do dvije katastrofe za kompaniju, a to su lansiranje naočala Spectacles i redizajn aplikacije kojeg većina korisnika nije prihvatila.

Više od milijun korisnika potpisalo je peticiju protiv Spiegelovog redizajna, nakon čega je kompanija izgubila milijardu dolara vrijednosti, ali i prvi put u povijesti zabilježen je pad broja aktivnih korisnika Snapchata, dok je zbog Spectaclesa zabilježen gubitak od 40 milijuna dolara. Kritizira ga se i što članove odbora kompanije nije obavijesti o Zuckerbergovim namjerama preuzimanja Snapa, do čega je navodno došlo 2016.

Također, još jedna kritika Spiegelu odnosi se na činjenicu što je, u trenutcima kada se govori o budućnosti kompanije i Snapchata, ostao prilično tih i nema neke riječi optimizma za investitore i oglašivače. Nadolazeća godina bit će iznimno izazovna za Snap te se od njegovog šefa očekuje da pokaže svoje liderske sposobnosti, izvuče kompaniju iz problema u kojima se nalazi te uvjeri ulagače da je ispred njih svijetla budućnost u kojoj mogu očekivati rast broja korisnika, prihoda i ostvarivanje profita.

Izvor: 9to5Mac