Za veliki broj (potencijalnih) kupaca električnih vozila najvažnije pitanje prije kupovine odnosi se na bateriju, odnosno njen doseg s jednim punjenjem. U Toyoti taj problem pokušavaju riješiti na zanimljiv način – korištenjem solarnih ćelija putem kojih bi se baterija punila dok je vozilo parkirano ili čak u vožnji. U sklopu projekta solarnog Priusa, koji je financirala japanska vlada, dijelovi automobila (krov, stražnje staklo, dio karoserije) pokriveni su tankim solarnim ćelijama debljine samo 0,03 mm.

Cilj projekta je vidjeti koliko takve solarne ćelije mogu proizvesti energije i koliki doseg imaju automobili pogonjeni samo "besplatnom" sunčevom energijom. Rezultati mogu biti ohrabrujući jer se pokazalo da su solarni paneli sasvim dovoljni za dnevne potrebe prosječnog Amerikanaca. Naime, dnevno se Amerikanci u automobilu prosječno voze manje od 50 kilometara, dok solarni Prius može "izvući" 56 kilometara zahvaljujući energiji generiranoj solarnim panelima tijekom vožnje ili dok je parkiran.

U slučaju da se automobil puni samo kada je parkiran doseg je nešto manji, a na punjenje utječu i vremenski uvjeti pa ako je oblačno pa čak i ako je prevruće, doseg će biti puno manji, napominju na Reutersu.

Satoshi Shizuka, glavni Toyotin inženjer koji vodi projekt solarnog Priusa kao glavne izazove za tehnologiju solarnog punjenja naglasio je težinu baterija, ali i iznimno visoke troškove razvoja tehnologije te će proći još godine do komercijalizacije te tehnologije. Ako inženjeri uspiju povećati doseg i smanjiti troškove, skoro da nam više i neće trebati punionice, osim u slučajevima duljih putovanja, dok bi nam za gradsku vožnju bilo dovoljna samo sunčeva energija.