Bilo je i vrijeme: Facebook će napokon odgovoriti na pitanje koje zanima sve korisnike!

Facebook je najavio opciju zahvaljujući kojoj će korisnici znati na temelju kojih njihovih akcija je algoritam odlučio prikazati određene objave na zidu.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 02.04.2019. / 13:29

Facebook (Foto: Facebook)

Iza Facebooka je jako teška godina prepuna skandala i problema, a Mark Zuckerberg i ekipa u posljednje vrijeme pokušavaju smanjiti negativnu percepciju javnosti o svojoj društvenoj mreži. Zuckerberg je prvo pozvao na aktivniju ulogu vlada i regulatornih tijela u povećanju sigurnosti interneta, a zatim su iz Facebooka najavili vrlo zanimljivu opciju koja bi treba - zašto im se na news feedu prikazuju određene objave, odnosno što je utjecalo da se prikažu konkretne objave, fotografije i videozapise, a ne neke druge objave.

Korisnicima će uskoro kada kliknu na tri točkice koje se nalaze iznad svake objave u gornjem desnom kutu, pored opcija za spremanje objava, skrivanja objava i slično, biti dostupna i opcija koju su u Facebooku nazvali "Why am I seeing this post" (Zašto vidim ovu objavu). Poznato je da prilikom određivanja sadržaja koji će se prikazati u novostima na Facebooku, algoritam ove mreže uzima u obzir sve što smo raditi na Facebooku, objave koje smo lajkali i komentirali, grupe koje pratimo i slično, a uskoro ćemo za svaku konkretnu objavu znati koje su naše prijašnje akcije utjecale na prikazivanje baš te objave.

Lozinka (Foto: Thinkstock) Promijenite svoju lozinku za Facebook, odmah!

Brojni su faktori koji utječu na algoritam i prikazivanje određenih objava na news feedu korisnika - npr. češće će se prikazivati objave korisnika čije objave, fotografije i videozapise lajkate i komentirate više od prosjeka ili ako je ta objava popularna među korisnicima sličnih interesa.

Šef Facebookovog odjela za news feed John Hegeman rekao je novinarima kako je svima u kompaniji jasno da s ovim neće riješiti sve probleme oko transparentnosti na mreži, no vjeruje da su napravili veliki korak zahvaljujući kojem će korisnici napokon saznati kako algoritam povezuje brojne njihove akcije i na temelju njih im prikazuje određeni sadržaj.

Izvor: Facebook
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti