Bolt polako, ali sigurno, širi svoju paletu usluga u Europi. Nakon što su započeli s platformom za prijevoz na zahtjev, a onda pokrenuli i Bolt Food za dostavu hrane, sad su se okrenuli i trgovinam.
Točnije, radi se o usluzi Bolt Market koja će se nuditi u sklopu usluge Bolt Food, a koja će biti usmjerena na živežne namirnice.
Kako su pojasnili iz Bolta, do kraja 2021. namirnice će na ovaj način biti moguće naručiti i u Hrvatskoj, Portugalu, Litvi, Latviji, Rumunjskoj, Češkoj, Poljskoj, Slovačkoj i Švedskoj. Usluga dostave namirnica povezuje dark storeove, odnosno mjesta za brzo preuzimanje robe, i kupce kako bi im omogućila brzu isporuku robe. Iz Bolta najavljuju, u roku od 15 minuta.
Bolt Market tim bit će zadužen za upravljanja lancem opskrbe i skladišnog poslovanja na lokalnoj razini, definiranje strategije poslovanja i postavljanje ciljeva te prilagodbu aplikacije korisnicima i dostavljačima.
Podaci Eurostata za 2020. pokazuju da je 55 % građana Hrvatske kupovalo online, a na razini Europske unije najviše se naručivala odjeća, hrana iz restorana, ali i namirnice. Mnogi su tijekom pandemije otkrili pogodnost dostave namirnica na vrata i nastavit će koristiti dostavne usluge čak i nakon što ona završi, stoga Hrvatska itekako ima potencijala za uvođenje Bolt Marketa. U Hrvatskoj imamo čvrstu bazu iskusnih vozača i korisnika Bolt usluga, od prijevoza na zahtjev, preko najma romobila do dostave hrane i uvjereni smo kako će ovo biti profitabilna poslovna vertikala, izjavio je Dmitri Liberman, potpredsjednik poslovne vertikale dostave u Boltu, i dodao kako će Bolt iskoristiti ekspertizu i iskustvo u dostavi hrane te postojeću logistiku, tehnologiju i dostavljače kako bi predstavio novu uslugu.
Točan datum početka usluge u Hrvatskoj još nije poznat, no iz Bolta poručuju kako bi to trebalo biti u sljedećih nekoliko mjeseci.