Nitendo je prošli tjedan u suradnji s Nianticom lansirao Pokemon Go, igru za iOS te Android s doživljajem proširene stvarnosti koja igrače prisiljava da se kreću po ulicama svojih gradova kako bi sakupili sve Pokemone i natjecali se drugim igračima. Kad je igra puštena u ruke korisnika, predviđalo se kako bi ista mogla povećati profit kompanije za 450 milijuna američkih dolara.

 

 

Prošlo je tek tjedan dana od lansiranja "Pokemon GO", a čini se da je igra već sada instalirana više puta od Tindera. Vjerujući podacima servisa SimilarWeb, Pokemoni su već sada instalirani na 5.16% pametnih telefona koji vrte Android na području SAD-a, dok je, usporedbe radi, Tinder prisutan na 2% uređaja.

No, to nije sve. Igra ima velike šanse da u vrlo skoro vrijeme prestigne Twitter, drugu najkorišteniju društvenu mrežu na svijetu, i to u broju dnevno aktivnih korisnika. Prošli petak je ovu igru igralo oko 3% korisnika Androida, dok Twitter svakodnevno koristi njih 3.5%.

O ozbiljnosti situacije govori podatak da je Tinder pokrenut 2012. (dakle prije pet godina), Twitter 2006. (prije cijelo desetljeće), a Pokemon GO tek prošli tjedan.

Popularnost Pokemona došla je do te mjere da publisheri ne mogu održati normalan rad servera, što dovodi do čestih crashova i pojave bugova. Iz istih razloga igra je trenutno dostupna samo za korisnike na američkom tlu te u Australiji i na Novom Zelandu. Tako ako ste korisnik iPhonea, trebat će vam iTunes račun s adresom u SAD-u.

I za kraj, imamo još jedan graf SimilarWeba koji nove Pokemone stavlja uz bok najkorištenijim društvenim aplikacijama.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju