Opciju storyja, odnosno sadržaja koji je dostupan samo 24 sata, nakon čega nestaje s interneta prvi je predstavio Snapchat. Ta se opcija pokazala toliko popularna da su je počele kopirati i brojne druge društvene mreže i platforme, a priče su se pokazale naročito popularne na Instagramu.

Brian Acton Osnivač WhatsAppa sada je prvi čovjek konkurentske aplikacije Signal

Ova opcija sada stiže na još jednu popularnu platformu - Signal. Riječ je o komunikacijskoj platformi koju najčešće koriste osobe kojima je privatnost na prvom mjestu poput novinara, aktivista i ostalih koji bi mogli biti predmet nekakvog praćenja, prisluškivanja i slično.

Signal je prošli mjesec počeo s prvim testiranjima priča te iz ove kompanije kažu kako je ta opcija jednostavan način za dijeljenje brzih informacija u “okruženju bez pritiska”. Kako je za Axios komentirala predsjednica Signal Foundationa Meredith Whittaker, za novu opciju odlučili su se jer su to od njih tražili sami korisnici.

Kaže kako su na nekim tržištima, poput Južne Amerike i u nekim dijelovima Azije, priče postale “norma za komunikaciju” te očekuje kako će njihovo uvođenje na Signal motivirati korisnike da više i češće koriste tu opciju. Tako se Signal želi približiti većem broju korisnika, a ne samo onima kojima aplikaciju koriste primarno zbog sigurnosti i privatnosti.

Kao i do sada, Signal neće pratiti aktivnost korisnika, niti prikupljati podatke o njima unutar Storyja, a također neće prikazivati reklame uz priče.

Signal aplikacija na mobitelu Kome trebaju Facebook i WhatsApp? Milijuni se okrenuli Signalu, Viberu i Telegramu

Iako je riječ o platformi kojoj je, dakle, privatnost na prvom mjestu, zanimljivo je kako aplikacija korisnicima neće slati obavijest ako neki snimi zaslon s pričom koja nestaje u roku od 24 sata: Jednostavno morate znati tko su vaši ljudi, objasnila je Whittaker.

Osim priča, čini se kako bi Signal u budućnosti mogao uvesti još jednu opciju sve popularniju među platformama - naplatu. Sama komunikacijska aplikacija ostat će besplatna, no ako korisnici žele dodatne opcije poput dodatnog prostora za pohranu, za to će morati platiti određeni iznos ili plaćati mjesečnu pretplatu.


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju