Evo što se dogodi kad se pretjera s Photoshopom u reklamnim kampanjama

U glavnoj ulozi je nova linija satova Chanela, koji su najavljeni pod sloganom 'nova definicija perfekcije', ali nakon što ih je ekipa na Facebooku provalila, pitanje je kakva je to percepcija perfekcije...

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 06.07.2014. / 21:03

Evo što se dogodi kad se pretjera s Photoshopom u reklamnim kampanjama

U glavnoj ulozi je nova linija satova Chanela, koji su najavljeni pod sloganom "nova definicija perfekcije", ali nakon što ih je ekipa na Facebooku provalila, pitanje je kakva je to percepcija perfekcije...

Ako pogledate naslovnu fotografiju, možda vam se na prvi pogled i neće učiniti kako se radi o izobličenju nakon pretjeranog korištenja Photoshopa, koji je nezaobilazan alat za kreiranje reklamnih kampanja, fotografija modela i svega što se, zapravo, tiče fotografije. Dakle, fotka prikazuje nepoznatu manekenku, na čije su zapešće "zamotani" novi satovi koje je na tržište plasirao Chanel. Ok, sad pogledajte malo bolje, pa ćete vidjeti kako je vrat spomenute manekenke neprirodno izdužen. 

Evo što se dogodi kad se pretjera s Photoshopom u reklamnim kampanjama Evo što se dogodi kad se pretjera s Photoshopom u reklamnim kampanjama

Nakon što su se korisnici na Facebook stranici redom počeli zgražati nad ovim uratkom, cijelu priču je za šalu na račun marketinških "majstora" koji su radili ovo kampanju za Chanel iskoristio BuzzFeed kako bi se narugao autorima. I moramo priznati, realno, kako su zaista zaslužili "jednu rundu sprdnje", jer ovakvo pretjeravanje u korištenju Photoshopa je apsolutno nepotrebno. Ali, tko će ga znati, možda su to i namjerno napravili, jer kao što nas povijest uči i loša reklama je - reklama. Ili, glavno je da se priča, pa makar i o žirafama... 

Evo što se dogodi kad se pretjera s Photoshopom u reklamnim kampanjama

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti