U glavnoj ulozi je nova linija satova Chanela, koji su najavljeni pod sloganom "nova definicija perfekcije", ali nakon što ih je ekipa na Facebooku provalila, pitanje je kakva je to percepcija perfekcije...

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Ako pogledate naslovnu fotografiju, možda vam se na prvi pogled i neće učiniti kako se radi o izobličenju nakon pretjeranog korištenja Photoshopa, koji je nezaobilazan alat za kreiranje reklamnih kampanja, fotografija modela i svega što se, zapravo, tiče fotografije. Dakle, fotka prikazuje nepoznatu manekenku, na čije su zapešće "zamotani" novi satovi koje je na tržište plasirao Chanel. Ok, sad pogledajte malo bolje, pa ćete vidjeti kako je vrat spomenute manekenke neprirodno izdužen. 

Evo što se dogodi kad se pretjera s Photoshopom u reklamnim kampanjama Evo što se dogodi kad se pretjera s Photoshopom u reklamnim kampanjama

Nakon što su se korisnici na Facebook stranici redom počeli zgražati nad ovim uratkom, cijelu priču je za šalu na račun marketinških "majstora" koji su radili ovo kampanju za Chanel iskoristio BuzzFeed kako bi se narugao autorima. I moramo priznati, realno, kako su zaista zaslužili "jednu rundu sprdnje", jer ovakvo pretjeravanje u korištenju Photoshopa je apsolutno nepotrebno. Ali, tko će ga znati, možda su to i namjerno napravili, jer kao što nas povijest uči i loša reklama je - reklama. Ili, glavno je da se priča, pa makar i o žirafama... 

Evo što se dogodi kad se pretjera s Photoshopom u reklamnim kampanjama