Facebook at Work planira revolucionizirati način komunikacije među zaposlenicima kompanije i poslovnim partnerima.
Puno je informacija još uvijek u tajnosti, no poznato je da bi Facebook at Work mogao unaprijediti i odnos zaposlenika i poslodavca jer će šef dobiti bolji uvid u radne navike osobe koju plaća.
Također, umjesto fotografija s odmora ili smiješnih videozapisa koje danas možete postaviti na svom privatnom FB profilu, poslovni Facebook fokusirat će na projekte kompanija, visinu prodaje ili program servisa korisnika raznih usluga.
Poslovni Facebook trebao bi u potpunosti biti odvojen od klasične verzije društvene mreže te dostupan samo u sklopu uređaja povezanih s kompanijom u kojoj korisnik radi.
Testna verzija poslovnog Facebooka trenutno se testira u oko 300 svjetskih kompanija među kojima su Royal Bank of Scotland i Club Med.
U sljedećih nekoliko tjedana, Facebook će proširiti dostupnost svoje nove platforme, a za nekoliko mjeseci može se očekivati konačno puštanje u rad.
Izvor: Fortune