Facebook će od sada nuditi detaljnije statistike o videu koji objavite

Video je očito veliki zalogaj za Facebook, koji osim što je od nedavno dostupan za oglašivače, od sada nudi i detaljnije statistike pa tako možete pogledati kako napreduje objavljeni sadržaj.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 06.05.2014. / 07:57 komentari
Facebook će od sada nuditi detaljnije statistike o videu koji objavite

Postanite fan na Facebooku ako već niste!

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Video je očito veliki zalogaj za Facebook, koji osim što je od nedavno dostupan za oglašivače, od sada nudi i detaljnije statistike pa tako možete pogledati kako napreduje objavljeni sadržaj.

Nije da Facebook može konkurirati YouTubeu, barem ne za sada, no kako stvari stoje, Facebook ulaže puno truda u video. Jučer su na svom blogu objavili kako će nove statistike biti dostupne u narednim tjednima, a koje su izrađene da “pomognu u shvaćaju što funkcionira kod ljudi i da je lakše shvatiti kako efikasnije kreirati i promovirati video na Facebooku.”

Statistike će od sada prikazivati ukupni broj pogledanih videa kao i broj ljudi koji su pogledati vaš video. Jedan pogled videa definira se po načelu da korisnik mora provesti barem tri ili više sekunde na videu.

Facebook će od sada nuditi detaljnije statistike o videu koji objavite

“Audience Retention” kategorija služi da vidite interes u različitim dijelovima videa, pa tako dijelovi s visokim postotkom pogleda znači da ljudi gledaju iznova određene trenutke u videu, dok pad znači i da su ljudi izgubili interes za videom.

Također, dodana je detaljnija filtracija, pa tako možete vidjeti kako stvari stoje s vašim videom u, primjerice, određenoj dobnoj skupini. Za kraj spomenimo kako će nove statistike biti dostupne i za korisnike koji plaćaju oglase i za one koji koriste Facebook organski.

Vezane vijesti