Facebook je upravo stigao do brojke od čak trilijun pregleda stranica mjesečno, pokazuju to novi podaci Googleove oglasne mreže DoubleClick.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Broj od trilijun pregleda stranica mjesečno je ogroman broj i Facebook je to ostvario u lipnju, dok je u istom mjesecu imao oko 870 milijuna jedinstvenih posjetitelja, što je ujedno nadmašilo i broj registriranih korisnika samog Facebooka.

Ako se pitate kako je to moguće, ReadWriteWeb navodi kako se neke stranice Facebook pojavljuju u rezultatima pretraživanja i dostupni su korisnicima koji nisu registrirani na Facebooku.

Sudeći prema podacima, svaki od korisnika u prosjeku pogleda oko 1.150 stranica što pokazuje prilično visoku brojku, dakle korisnici provode mnogo vremena na Facebooku. Spomenimo samo da se u broj pregleda stranica računa svaka pogledana slika, igranje igra na Facebooku i gledanje tuđih profila.

Nakon Facebooka sljedeći na listi je YouTube sa 100 milijuna pregleda stranica mjesečno te 790 milijuna jedinstvenih posjetitelja, a slijede ih Yahoo, Live.com, Wikipedia, Mns.com, Blogspot.com, Baidu.com, dok je Twitter na 14 mjestu, a WordPress na 18.

Cijelu listu možete pogledati na ovom linku.