Facebook dosegao trilijun pregleda stranica

Facebook je upravo stigao do brojke od čak trilijun pregleda stranica mjesečno, pokazuju to novi podaci Googleove oglasne mreže DoubleClick.

Zimo Zimo Zimo | 24.08.2011. / 20:07

Facebook dosegao trilijun pregleda stranica

Facebook je upravo stigao do brojke od čak trilijun pregleda stranica mjesečno, pokazuju to novi podaci Googleove oglasne mreže DoubleClick.

Broj od trilijun pregleda stranica mjesečno je ogroman broj i Facebook je to ostvario u lipnju, dok je u istom mjesecu imao oko 870 milijuna jedinstvenih posjetitelja, što je ujedno nadmašilo i broj registriranih korisnika samog Facebooka.

Ako se pitate kako je to moguće, ReadWriteWeb navodi kako se neke stranice Facebook pojavljuju u rezultatima pretraživanja i dostupni su korisnicima koji nisu registrirani na Facebooku.

Sudeći prema podacima, svaki od korisnika u prosjeku pogleda oko 1.150 stranica što pokazuje prilično visoku brojku, dakle korisnici provode mnogo vremena na Facebooku. Spomenimo samo da se u broj pregleda stranica računa svaka pogledana slika, igranje igra na Facebooku i gledanje tuđih profila.

Nakon Facebooka sljedeći na listi je YouTube sa 100 milijuna pregleda stranica mjesečno te 790 milijuna jedinstvenih posjetitelja, a slijede ih Yahoo, Live.com, Wikipedia, Mns.com, Blogspot.com, Baidu.com, dok je Twitter na 14 mjestu, a WordPress na 18.

Cijelu listu možete pogledati na ovom linku.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti