Facebook "greškom" djeci prikazivao oglase za alkohol i kladionice

Ne samo da su time prekršili svoja pravila, već su prekršili i zakon kojim se štite djeca i maloljetnici.

Martina Čizmić | 10.10.2019. / 09:29

Facebook, ilustracija (Foto: AFP)

Nismo mi krivi, algoritam je pogriješio! Tako bi se ukratko moglo opisati objašnjenje koje je Facebook dao nakon što je otkriveno da su djeci prikazivali oglase za alkohol i kladionice.

Ne samo da su time prekršili svoja pravila već su prekršili i zakon kojim se štite djeca i maloljetnici.

Istraga koju su proveli britanski Guardian i Danish Broadcasting Corporation utvrdila je kako su oglasi "servirani" putem Facebookova marketinškog algoritma koji analizira korisnikove interese i prikazuje mu oglase koji bi ga možda mogli interesirati. No problem je što algoritam u obzir ne uzima i dob samog korisnika.

Iako su iz Facebooka za Guardian rekli da ne podržavaju prodaju alkohola ili pristup kladionicama za maloljentike te se aktivno bore protiv toga, činjenica je da algoritam ne zna kome točno prikazuje oglas.

Također, dodaju kako imaju poseban algoritam koji bi trebao analizirati oglase i blokirati one koji krše njihova pravila, ali praksa je pokazala kako to baš i ne funkcionira najbolje.

No ovo nije prvi put da se Facebook našao na udaru regulatora zbog ugrožavanja zdravlja i čudoređa maloljetnih korisnika.

Messenger Kids (Foto: Facebook) Facebook se "otvara" i djeci od šest godina

Aplikacija Facebook Messenger Kids, koja je trebala osigurati sigurno mjesto za djecu na kojem mogu komunicirati sa svojim prijateljima, zbog "greške" je toj istoj djeci omogućila dopisivanje s potpunim strancima.

Izvor: Guardian

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti