Facebook i dalje najpopularnija mreža u Hrvatskoj, ali Instagram ga brzo sustiže

Ženama je draži Instagram, aktivnije su u komentiranju i dijeljenju objava, ali i klikanju na oglase.

Martina Čizmić | 26.07.2019. / 07:26

Instagram, ilustracija (Foto: AFP)

Instagram se na području popularnosti, promocija i marketinških kampanja sve više približava Facebooku, na kojem se oglasima više ciljaju muškarci, a na Instagramu žene, govore podaci o uspješnosti oglasa tih društvenih mreža u Hrvatskoj, koje je objavila agencija "Arbona".

Instagram je u Hrvatskoj zabilježio rast promocija od deset posto u odnosu na prošli kvartal, objavila je agencija za digitalni marketing Arbona na temelju podataka portala DataReptorala. Svi se podaci odnose na 2019. godinu na mjesečnoj razini.

Instagram je zabilježio da aktivne promocije 54 posto vremena ciljaju žensku populaciju, a 46 posto vremena mušku. Što se tiče promotivnih kampanja i njihova ciljanja korisnika Facebooka, i muškarci i žene otprilike su se ravnomjerno ciljali. Ženski spol uključen je u 49 posto aktivnih promocija, dok je u 51 posto promocija uključen muški spol.

Facebook na području Hrvatske ima 1,9 milijuna aktivnih korisnika. U siječnju je zabilježeno da su sve aktivne promotivne kampanje mogle dosegnuti 1,9 milijuna jedinstvenih korisnika. Na Instagramu je aktivno 1,1 milijun Hrvata, a svakog mjeseca oglasi na Instagramu mogu doseći do 1,1 milijun jedinstvenih korisnika, što govori da je svakog korisnika na Facebooku i Instagramu mogla doseći promotivna objava.

Korisnici Facebooka u Hrvatskoj mjesečno u prosjeku ''lajkaju'' samo jednu strnicu na Facebooku.

Što se tiče ''lajkanja'', objava bilo koje vrste, jedan korisnik Facebooka u prosjeku ''lajka'' 13 objava. Od toga žene ''lajkaju'' 20, a muškarci u prosjeku 10 objava.

Prosječan korisnik unutar 30 dana komentirao je svega pet puta neku objavu.

Žene unutar 30 dana ostavljaju i po sedam komentara, dok muškarci ostavljaju samo tri komentara (bilo koje objave, ne radi se o jednoj).

Prosječni korisnik Facebooka u Hrvatskoj mjesečno odluči podijeliti samo jednu objavu s ostatkom prijateljima.

Prosječan korisnik unutar 30 dana 17 puta klikne na razne promocije (ubraja se bilo koja vrsta klika). Od toga u prosjeku svaka žena 21 puta klikne na promociju, a muškarci 14 puta.

(Hina)

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti