WhatsApp, aplikacija za slanje poruka koja podržava više platforma, a koja je jedan od rijetkih uspješnih primjera plaćenih aplikacija bez oglasa, u razgovorima je oko akvizicije od strane Facebooka, otkrili su izvori TechCrunchu.
Akvizicija bi za Facebook bila još jedan način za širenje utjecaja na mobilnoj platformi, što je ključno područje za rast aktivnih korisnika na Facebooku. 'The next big thing', odnosno sljedeća velika stvar sigurno je mobilno - izjavio je Zuckerberg. Na svijetu trenutno pet milijardi ljudi koristi mobilne uređaje, a WhatsApp fokusiran je na više platforma i na tržišta u razvoju. Popularan servis za slanje poruka danas ima korisnike u više od stotinu država gdje pokriva više od 750 mobilnih mreža, a aplikacija je dostupna za iOS, Android, BlackBerry, Nokia S40, Symbian i Windows Phone platforme.
WhatsApp dnevno ima 100 milijuna aktivnih korisnika - a čini se da u Facebooku smatraju da bi svaka minuta koju korisnik provede na WhatsAppu mogla biti minuta koju provedu na Facebooku. Ima smisla, budući da znamo da se na WhatsAppu dnevno pošalje više od milijardu poruka - oko 12,000 poruka svake sekunde. WhatsApp je dostupan na App Storeu za 0,99 dolara, te na Google Playu besplatno za prvu godinu - nakon koje je cijena aplikacije 0,99 dolara.