Facebook je odlučan u namjeri da se uvuče u sve aspekte naših života pa tako i u gledanje televizije. Kao što smo već najavili, Facebook je odlučio postati konkurencija klasičnoj televiziji i početi pružati televizijski program direktno sa svoje platforme.

Tako su predstavili novu platformu za gledanje videa koju su nazvali Watch, a koja će biti dostupna na svim platformama – mobilnoj, računalnoj i na pametnim televizorima koji imaju aplikaciju Facebook.

Platforma Watch omogućit će istovremeno gledanje sadržaja i komentiranje s prijateljima i drugim gledateljima u stvarnom vremenu.

Najavljeno je kako će se moći birati među serijama o kojima se "najviše priča" (serije koje potaknu najviše komentara), "koje nasmijavaju ljude" (serije koje su korisnici obilježili emojijem "haha"), ali i "što prijatelji gledaju".

Watch je platforma za sve stvaratelje i izdavače koji traže publiku, žele stvoriti zajednicu strastvenih obožavatelja i zaraditi. Smatramo da će velik broj Facebookovih emisija biti uspješno, zapisali su iz Facebooka.

Među serijama koje posebno ističu su Nas Daily (dnevna emisija u čijem nastajanju sudjeluju obožavatelji iz cijelog svijeta), Gabby Bernstein (emisija uživo koju vodi istoimena motivacijska trenerica i autorica), Kitchen Little (emisija popularne stranice Tastemade namijenjena djeci koja će ih na zanimljiv i zabavan način učiti kuhati), utakmice MLB (prijenos jedne bejzbol utakmice tjedno).

Smatramo da će Watch postati dom brojnim različitim emisijama, od realityja i komedije do sporta uživo. Kako bismo potaknuli kreativce i stvorili ekosustav, također smo financirali neke od serija koje su primjer serije okrenute nekoj zajednici. Primjerice, Returning the Favor serija je koju vodi Mike Rowe, u kojoj pronalazi ljude koji čine nešto nevjerojatno za svoju zajednicu i predstavlja ih svijetu, a zauzvrat čini nešto nevjerojatno za njih. Kandidate nominiraju Mikeovi fanovi na Facebooku, pojašnjavaju iz Facebooka.

Watch će zasad biti dostupan samo malom broju korisnika u SAD-u, no u planu je veoma brzo ponuditi uslugu i većem broju ljudi.