Facebookove nagradne igre uvijek su bile predmet rasprave radi rigoroznih pravila koje je kompanija nametnula, no Facebook uvodi nove promjene koje će olakšati promociju svim brandovima.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Naime, u službenom postu, Facebook je istaknuo da poduzeća mogu prikupljati unose od nagradnih igra preko poruka na stranici, postavljanju posta na stranicu, te lajkanjem ili komentiranjem na stranici.

Ono što je do sada bilo zabranjeno, sada više nije, dakle nagradne igre koje se svode na prikupljanje lajkova ili komentara mogu pokrenuti svi, bez da za to trebaju aplikaciju.

"Ovime će i mala poduzeća moći na jednostavniji način izgraditi svoj brand, predstaviti novi proizvod, promovirati novu lokaciju, itd.". No svakako valja spomenuti da se na novim uvjetima promocije zabranjuje da Fan stranice tagiraju ili potiču ljude da se označe na sadržaju!

Primjerice, u redu je pitati ljude da pošalju imena novog proizvoda u zamjenu za mogućnost osvajanja nagradne igre, no nije uredu pitati ljude da se tagiraju na slici novog proizvoda u zamjenu za mogućnost osvajanja nagrade.

Cijela pravila možete pročitati na ovom linku!