Facebook omogućio korisnicima održavanje nagradnih igara na temelju lajkova i komentara

Facebookove nagradne igre uvijek su bile predmet rasprave radi rigoroznih pravila koje je kompanija nametnula, no Facebook uvodi nove promjene koje će olakšati promociju svim brandovima.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.08.2013. / 07:57 komentari
Facebook omogućio korisnicima održavanje nagradnih igara na temelju lajkova i komentara

Facebookove nagradne igre uvijek su bile predmet rasprave radi rigoroznih pravila koje je kompanija nametnula, no Facebook uvodi nove promjene koje će olakšati promociju svim brandovima.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Naime, u službenom postu, Facebook je istaknuo da poduzeća mogu prikupljati unose od nagradnih igra preko poruka na stranici, postavljanju posta na stranicu, te lajkanjem ili komentiranjem na stranici.

Ono što je do sada bilo zabranjeno, sada više nije, dakle nagradne igre koje se svode na prikupljanje lajkova ili komentara mogu pokrenuti svi, bez da za to trebaju aplikaciju.

"Ovime će i mala poduzeća moći na jednostavniji način izgraditi svoj brand, predstaviti novi proizvod, promovirati novu lokaciju, itd.". No svakako valja spomenuti da se na novim uvjetima promocije zabranjuje da Fan stranice tagiraju ili potiču ljude da se označe na sadržaju!

Primjerice, u redu je pitati ljude da pošalju imena novog proizvoda u zamjenu za mogućnost osvajanja nagradne igre, no nije uredu pitati ljude da se tagiraju na slici novog proizvoda u zamjenu za mogućnost osvajanja nagrade.

Cijela pravila možete pročitati na ovom linku!

Vezane vijesti