Kad je privatnost u pitanju, SAD i Europska Unija imaju vrlo različita stajališta. U principu, preko bare prolazi gotovo sve, dok na starom kontinentu ljudi žele osigurati svoje podatke te zadržati maksimalnu dozu privatnosti (koliko god je to moguće u današnjem umreženom svijetu).

Izraelska start-up kompanija Face.com razvila je moćan algoritam prepoznavanja lica, koji je potom ugrađen u najveću društvenu mrežu - Facebook. Nakon postavljanja fotografije na mrežu, sustav prepoznaje lica korisnika i automatski ih označava, time eliminirajući potrebu za istu stvar obaviti naknadno i ručno. Čitava stvar nije prošla u Europi te je ubrzo ukinuta, s nekoliko drugih opcija, taman u ovo vrijeme 2012. godine. Međutim, čini se da Facebook ne odustaje tako lako te postepeno pokušava naviknuti europske korisnike na proslavljeni algoritam. 

Facebook

Korisnici iz Europe ponovo imaju navedenu opciju, ali ovaj put uz obavezne kompromise. Prepoznavanje lica i prijedlog automatskog označavanja (eng. tag suggest) postoje u slučaju kada je na fotografiji netko s nalogom iz SAD-a. Tu osobu Facebook će uredno označiti, dok će europski kolega s iste fotografije ostati nedirnut. Očito je da društvena mreža malim koracima gazi naprijed, a koje će poteze po ovom pitanju napraviti dalje, ostaje nam tek za vidjeti.

Kakva su vaša stajališta po ovom pitanju? Smatrate li da je automatsko prepoznavanje i označavanje dobrodošla opcija ili još jedan veliki napad na privatnost?

Izvor: techcrunch.com