Postanite fan na Facebooku ako već niste!
Facebook se žestoko bori protiv fan stranica koje traže od korisnika da dijele, lajkaju ili komentiraju loš sadržaj, protiv onih koji ponavljaju iste postove i protiv spama.
Kako su najavili na svom blogu, u idućih nekoliko mjeseci korisnici će imati čišći news feed, odnosno manje spama i ponavljajućeg sadržaja, dok će brandovi koji rade navedene stvari vidjeti dodatno smanjenje dosega.
Ovo se indirektno tiče stranice poput ViralNova, Upworthy i njima sličnima, koji često ponavljaju najpopularniji sadržaj kako bi privukli čim više korisnika na svoje stranice. Facebook je odlučio povući neke mjere kojima će kazniti sadržaj koji nije primjeren korisnicima.
Radi se o tri vrste postova, a to su "Like-baiting", ponavljajući sadržaj i naravno spam linkovi. Ukratko Like-baiting je sadržaj nalik na sliku ispod, a koji od korisnika traži neku aktivnost poput lajkanja, dijeljenja ili komentiranja, a koji se na temelju interakcije penje na vrh feeda. Zahvaljujući novom algoritmu, Facebook je u mogućnosti otkriti takav sadržaj koji više neće dobivati na važnosti, što znači da će ga korisnici manje viđati.
Facebook ponovo unaprjeđuje news feed, s ciljem smanjenja spama i ponavljajućeg sadržaja
Ponavljajući sadržaj također je vrsta postova koja će biti kažnjena od strane Facebooka. Primjerice, često vidimo da se ponavlja dodavanje istih slika ili videa, pa su tako korisnici istaknuli kako je taj sadržaj nerelevantan te se žale na stranice koje to rade. "Radimo na tome da smanjimo naglasak na te stranice, pa su tako naši regularni testovi pokazali da ljudi u 10% slučajeva sakrivaju taj sadržaj."
I na kraju, stranice koje objavljuju postove koji vode na vanjske spam stranice ili imaju sumnjiv jezik i netočno uređene postove, također će biti kažnjene. Primjerice, ova kategorija pripada pričama koje tvrde da link vodi na foto galerije, ali zapravo vode na stranice s reklamama.
Ako želite detaljno pročitati nova pravila Facebooka, možete to učiniti na njihovom službenom blogu, a vi pazite što i kako objavljujete, jer Facebook je postao kompleksan alat za promociju sadržaja.
Foto HuffPost