Facebook povećao slike u oglasima i na timelineu

Ako još niste primijetili, primijetit ćete uskoro. Facebook je povećao slike na linkovima članaka kako bi više došli do izražaja u našim ionako prenatrpanim news feedovima.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 11.09.2013. / 08:36 komentari
Facebook povećao slike u oglasima i na timelineu

Ako još niste primijetili, primijetit ćete uskoro. Facebook je povećao slike na linkovima članaka kako bi više članci došli do izražaja u našim ionako prenatrpanim news feedovima.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Slike imaju veći broj klikova nego dosadašnji linkovi zato što je su uočljivije jer su naravno veće. Od sada na Facebooku slike su poprilično veće pa je tako preporučena dimenzija 1200x627 piksela, dok je najmanja dimenzija 560x292px.

Sve je ovo dio godišnjeg testiranja koje je pokazao da velike slike donose više klikova, pa će tako od sada i oglasi imati veće slike kako bi oglašivačima donosile više povrata investicije. U nastavku možete vidjeti usporedbu starih i novih oglasnih jedinica.

Facebook povećao slike u oglasima i na timelineu

Facebook povećao slike u oglasima i na timelineu

Vezane vijesti