Facebook povećao slike u oglasima i na timelineu

Ako još niste primijetili, primijetit ćete uskoro. Facebook je povećao slike na linkovima članaka kako bi više došli do izražaja u našim ionako prenatrpanim news feedovima.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 11.09.2013. / 08:36 komentari
Facebook povećao slike u oglasima i na timelineu

Ako još niste primijetili, primijetit ćete uskoro. Facebook je povećao slike na linkovima članaka kako bi više članci došli do izražaja u našim ionako prenatrpanim news feedovima.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Slike imaju veći broj klikova nego dosadašnji linkovi zato što je su uočljivije jer su naravno veće. Od sada na Facebooku slike su poprilično veće pa je tako preporučena dimenzija 1200x627 piksela, dok je najmanja dimenzija 560x292px.

Sve je ovo dio godišnjeg testiranja koje je pokazao da velike slike donose više klikova, pa će tako od sada i oglasi imati veće slike kako bi oglašivačima donosile više povrata investicije. U nastavku možete vidjeti usporedbu starih i novih oglasnih jedinica.

Facebook povećao slike u oglasima i na timelineu

Facebook povećao slike u oglasima i na timelineu

Vezane vijesti