Facebook testira novu opciju kojom će "udariti" na LinkedIn

Facebook testira novu opciju kojom namjerava izravno konkurirati platformi LinkedIn

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 18.10.2017. / 07:02 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ekspanzija Facebooka na svim razinama gotovo je nezaustavljiva, Mark Zuckerberg i njegova ekipa dominantni su na tržištu, ono što im se svidi kupuju bez previše razmišljanja, a isto tako uvode nove opcije. Kada se govori o ponudi i potražnji poslova, odnosno radnih mjesta, barem na globalnom nivou, LinkedIn, koji je Microsoft kupio, prvi je izbor stotine milijuna ljudi. Ova platforma se etablirala kao vodeća “poslovna tržnica”, ali i to bi se moglo promijeniti, ako znamo da je Facebook počeo testirati opcije slične onima na LinkedIn-u.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Ako znamo da Facebook trenutačno na mjesečnoj razini ima više od dvije milijarde aktivnih korisnika, onda je sasvim legitimna mogućnost da ozbiljno, vrlo ozbiljno konkurira onome što nudi LinkedIn. Naravno, i do sada ste na Facebooku mogli objavljivati svoje radno iskustvo, preferencije vezane uz posao i eventualno traženje novog radnog mjesta, pa čak i životopis, no sve se to vrlo lako moglo izgubiti u poplavi privatnih statusa kakve iz dana u dan, ili sata u sat, većina korisnika objavljuje na najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu.

Facebook je vjerojatno upravo zbog toga počeo testirati novu opciju koja omogućuje svojevrsno filtriranje informacija koje korisnik želi objaviti, a koje su vezane samo i isključivo uz posao i poslovne planove. Već postoje primjeri kako bi to moglo izgledati, iako Facebook nije objavio kada bi se ova opcija mogla implementirati i omogućiti za sve korisnike. Jasno je, međutim, da je upravo ovaj segment vrlo zanimljiv i potencijalno profitabilan, stoga možemo očekivati kako će Facebook u bliskoj budućnosti sve intenzivnije raditi na tome…

 

Vezane vijesti