Ekspanzija Facebooka na svim razinama gotovo je nezaustavljiva, Mark Zuckerberg i njegova ekipa dominantni su na tržištu, ono što im se svidi kupuju bez previše razmišljanja, a isto tako uvode nove opcije. Kada se govori o ponudi i potražnji poslova, odnosno radnih mjesta, barem na globalnom nivou, LinkedIn, koji je Microsoft kupio, prvi je izbor stotine milijuna ljudi. Ova platforma se etablirala kao vodeća “poslovna tržnica”, ali i to bi se moglo promijeniti, ako znamo da je Facebook počeo testirati opcije slične onima na LinkedIn-u.

Ako znamo da Facebook trenutačno na mjesečnoj razini ima više od dvije milijarde aktivnih korisnika, onda je sasvim legitimna mogućnost da ozbiljno, vrlo ozbiljno konkurira onome što nudi LinkedIn. Naravno, i do sada ste na Facebooku mogli objavljivati svoje radno iskustvo, preferencije vezane uz posao i eventualno traženje novog radnog mjesta, pa čak i životopis, no sve se to vrlo lako moglo izgubiti u poplavi privatnih statusa kakve iz dana u dan, ili sata u sat, većina korisnika objavljuje na najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu.

Facebook je vjerojatno upravo zbog toga počeo testirati novu opciju koja omogućuje svojevrsno filtriranje informacija koje korisnik želi objaviti, a koje su vezane samo i isključivo uz posao i poslovne planove. Već postoje primjeri kako bi to moglo izgledati, iako Facebook nije objavio kada bi se ova opcija mogla implementirati i omogućiti za sve korisnike. Jasno je, međutim, da je upravo ovaj segment vrlo zanimljiv i potencijalno profitabilan, stoga možemo očekivati kako će Facebook u bliskoj budućnosti sve intenzivnije raditi na tome…

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju