Facebook želi zamijeniti SMS – Messenger dobiva besplatan ili znatno povoljniji pristup internetu u 14 novih zemalja

Facebook želi zamijeniti SMS – Messenger dobiva besplatan ili znatno povoljniji pristup internetu u 14 novih zemalja

Zimo
Zimo
Ante Malenica | 25.02.2013. / 13:58 komentari
Facebook želi zamijeniti SMS – Messenger dobiva besplatan ili znatno povoljniji pristup internetu u 14 novih zemalja

Facebook je odlučio agresivno krenuti u borbu sa SMS-om, odnosno s konkurentskim mobilnim aplikacijama za online dopisivanje – s novo najavljenim besplatnim ili znatno povoljnijim pristupom internetu Facebookove Messenger platforme, plavi div želi svoje korisnike odviknuti od SMS-a ili bilo kakvih drugih chat alata poput primjerice Appleovog iMessagea. S dogovorenom suradnjom sa 18 operatera u 14 zemalja, u narednim mjesecima brojni korisnici ove društvene mreže mogu očekivati de facto besplatno dopisivanje putem svojih mobilnih uređaja.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

Ova ideja javila se prvenstveno kao posljedica sve veće konkurencije na području dopisivanja u pokretu– osim što Facebook želi biti zamjena SMS-u, mnoge konkurentske aplikacije također postaju sve veći trn u oku, gdje vrijedi istaknuti japanski Line ili kineski WeChat koji su do sada imali 100 milijuna preuzimanja, odnosno 300 milijuna registriranih korisnika.

Takve aplikacije izravno zadiru u Facebookovu društvenu komponentu, a pošto su ih putem svojih paketa s povoljnijih podaktovnim tarifama podržali sami mobilni operateri, nije čudna odluka Facebooka da pokuša postići upravo istu stvar. Prednost je s Facebookove strane što ima golemu mrežu na kojoj većina korisnika već ima sve važne kontakte – treba im samo stvoriti uvjete za što povoljniju komunikaciju.

Ako se prisjetimo, u Sjevernoj Americi Facebook je korisnima već odlučio podariti besplatne klasične i video pozive, no ovaj korak je mnogo značajniji iz razloga jer Facebook na golemim tržištima u razvoju želi ponuditi jednostavan alat za komunikaciju, tjerajući korisnike da si izaberu jednu od brojnih podaktovnih tarifa – uz sve veći broj feature i smartphone uređaja na tim tržištima, riječ je o vodi na mlin za brojne pružatelje mobilnih usluga.

Vezane vijesti