Kao što je to slučaj svakih tri mjeseca, sve javne kompanije objavljuju svoje rezultate poslovanja svojim dioničarima i ostatku svijeta, a koje nam daju uvid u način poslovanja kompanije.
Facebookove nove brojke pokazuju daljnji rast novih korisnika koji sada iznosi ukupno 1.32 milijarde, a njih 399 milijuna ovu društvenu mrežu koristi isključivo sa svog mobilnog uređaja. Prihodi od oglašavanja sada idu u korist mobilnih uređaja, pa tako čak 62 posto pripada oglašavanju kroz mobilnu platformu, što pokazuje da je Facebook mobilna kompanija više nego ikad prije.
S 2.91 milijarde dolara prihoda u drugom tromjesečju i cijenom dionice od 42 centa, Facebook je povećao prihode za više od polovicu, odnosno čak za 60 posto naspram prošle godine.
Vratimo se malo na prihode oglašavanja s mobilnih uređaja. Kako bi stvari postavili u pravu perspektivu, spomenimo kako Facebook prije dvije godine nije uopće imao oglašavanje za mobilnu platformu, da bi u siječnju prošle godine prihodi dosegli više od polovice prihoda, nekoliko mjeseci kasnije 59 posto i ovaj mjesec čak 62 posto od ukupnih prihoda od oglašavanja.
Sveukupno preko milijardu ljudi koristi Facebook s mobilnih uređaja, no to su korisnici koji koriste i desktop verziju, stoga i ne čudi da prihodi od oglašavanja kroz mobilne uređaje vrtoglavo rastu.
Foto bkmag