Facebookove nove brojke, 1.32 milijarde korisnika, trećina isključivo na mobitelima

Kao što je to slučaj svakih tri mjeseca, sve javne kompanije objavljuju svoje rezultate poslovanja svojim dioničarima i ostatku svijeta, a koje nam daju uvid u način poslovanja kompanije.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 24.07.2014. / 07:22 komentari
Facebookove nove brojke, 1.32 milijarde korisnika, trećina isključivo na mobitelima

Kao što je to slučaj svakih tri mjeseca, sve javne kompanije objavljuju svoje rezultate poslovanja svojim dioničarima i ostatku svijeta, a koje nam daju uvid u način poslovanja kompanije. 

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

Facebookove nove brojke pokazuju daljnji rast novih korisnika koji sada iznosi ukupno 1.32 milijarde, a njih 399 milijuna ovu društvenu mrežu koristi isključivo sa svog mobilnog uređaja. Prihodi od oglašavanja sada idu u korist mobilnih uređaja, pa tako čak 62 posto pripada oglašavanju kroz mobilnu platformu, što pokazuje da je Facebook mobilna kompanija više nego ikad prije. 

S 2.91 milijarde dolara prihoda u drugom tromjesečju i cijenom dionice od 42 centa, Facebook je povećao prihode za više od polovicu, odnosno čak za 60 posto naspram prošle godine.  

Vratimo se malo na prihode oglašavanja s mobilnih uređaja. Kako bi stvari postavili u pravu perspektivu, spomenimo kako Facebook prije dvije godine nije uopće imao oglašavanje za mobilnu platformu, da bi u siječnju prošle godine prihodi dosegli više od polovice prihoda, nekoliko mjeseci kasnije 59 posto i ovaj mjesec čak 62 posto od ukupnih prihoda od oglašavanja. 

Sveukupno preko milijardu ljudi koristi Facebook s mobilnih uređaja, no to su korisnici koji koriste i desktop verziju, stoga i ne čudi da prihodi od oglašavanja kroz mobilne uređaje vrtoglavo rastu.

Foto bkmag

Vezane vijesti