Facebook je tako pet mjeseci nakon inicijalne pojave Instant Articles-a, omogućio čitanje ovih članaka svim korisnicima na iOS platformi, što znači da korisnici više neće trebati čekati 10-ak sekundi za učitavanje članak već će isti biti učitan klikom na sam članak.

Portali poput Washington Post-a dnevno objavljuju stotine članaka od čega 100% njih ima mogućnost učitavanja putem Instant Articles. 

Priča oko ovih vrsta članaka zabrinula je većinu portala, no o tome ne treba voditi računa, jer u principu ovi članci pomažu portalima da dođu do još više svojih čitatelja i pritom šire svoju čitanost, pa tako za kreiranje ovih članaka i dalje morate imati vlastiti CMS s kojeg objavljujete članke, a svi članci čitani kroz Instant Articles brojit će se kao da su čitani na vašem portalu. Nadalje, ukoliko želite moći ćete imati dvije opcije oglašavanja, ili Facebookove oglase koji rade na principu Google Adsensa, te plasiranju vlastitih oglasa čim će izdavači moći zarađivati dodatni novac.

Iako se na prvu mislilo kako Facebook želi uništiti izdavače, realnost je zapravo prilično drugačija, pa će tako izdavači profitirati od ovih članaka, što naravno opet s druge strane Facebooku ide na ruku.

Ako posjetite neki od članaka Washington Post-a, objavljenih na njihovoj Facebook stranici, primijetit ćete na slici ikonu munje koja znači da je članak “Instant Articles”, pa tako ako kliknete na njega u sekundi ćete imati učitan cijeli članak.

Ovo je korak prema naprijed u Facebookovom nastojanju da ponudi svojim korisnicima bolje iskustvo čitanja, jer nitko od nas ne voli čekati 10-ak sekundi za učitavanje običnog članka.

Android korisnici ovu će mogućnost dobiti vrlo skoro, ističu iz Facebooka.