Prema nekim najavama, sve smo bliži vremenu u kojem će se cijena električnih automobila izjednačiti s modelima s motorima s unutarnjim izgaranjem. Kako je cijena za mnoge glavni razlog zašto se na kraju odluče za kupovinu benzinca i dizelaša, umjesto na električno vozilo, jasno je da bi tada potražnja za e-vozilima trebala uvelike porasti. Pogotovo ako se do tada pripremi i odgovarajuća infrastruktura.

Fiat 500 Još jedan poznati proizvođač automobila najavio kraj za benzince i dizelaše

No i prije toga na tržištu bi se mogli pojaviti cjenovno pristupačniji električni automobili, a jedan od najpovoljnijih mogla bi biti električna verzija Fiata Pande. E-Panda nalazit će se kategoriji ispod, a time će biti i jeftinija u odnosu na trenutačno cjenovno najpovoljniji Fiatov električni automobil Fiat 500e.

Prema Oliveru Francu, prvom čovjeku Stellantisa, čiji je Fiat dio, oni namjeravaju “probuditi uspavanog diva”, pri čemu je mislio na Fiat i njegovu ulogu u toj kompaniji. S obzirom na to da je elektrifikacija budućnost ovog tržišta, jasno je kako će se i Fiat orijentirati na automobile s električnim motorima.

Osim što je jasno da možemo očekivati manji gradski automobil s električnim motorom i prihvatljivom cijenom, nema previše detalja o samom automobilu. Na Electreku kažu da bi mogao biti baziran na Fiatovom konceptu Centoventi predstavljenom još prije pandemije. Taj je automobil naročito zanimljiv jer u njemu sami vlasnici mogu puno toga mijenjati i prilagođavati sebi, a umjesto klasičnog infotainment ekrana mogu koristiti svoj smartphone ili tablet.

Spajanje dviju automobilskih kompanija (Foto: AFP) Spajaju se Fiat Chrysler i PSA Peugeot: Stvoren je četvrti najveći svjetski proizvođač automobila

Što će sve donijeti električna Panda i koliko će stajati mogli bi saznati već za koji mjesec za kada je planirano njegovo predstavljanje.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju