Jedan od najvećih konkurenata Flipboardu, tzv. “društvenom čitaču” je bio upravo ZITE koji je CNN kupio 2011. godine za 20 milijuna dolara.
Dio ovog poslovnog poteza integrirat će CNN-ov sadržaj u Flipboard, što pokazuje na tromost velikih korporacija i njihovu neprilagođenost novim medijima. Flipboard je zadnje vrijeme dodao mnoge premium oglašivače kao njihove partnere kako bi zajedno radili na reklamama sličnim kakvim kakve možemo vidjeti u tiskanim magazinima.
Prošle godine Flipboard je objavio 50 milijuna dolara nove investicije što znači da je vrijednost kompanije dosegla 800 milijuna dolara. Inače, kompanija sada ima oko 100 milijuna korisnika, odnosno 15 milijuna više nego prošle godine u jeseni.
Korisnici od nedavno imaju mogućnost kreiranja vlastitih magazina na vrlo jednostavan način, što se pokazalo kao pun pogodak. Ovo je ujedno i potez CNN-a da uđe na ove prostore na koje je nedavno zakoračio i Facebook svojom aplikacijom Paper. Pitanje je samo hoće li Facebook objaviti i Paper za iPad, što bi direktno bila konkurencija Flipboardu.