Google je objavio da je obustavio prodaju online oglasa u Rusiji, dodavši da zabrana obuhvaća pretraživanje, YouTube i partnere-nakladnike.

Najveći prodavač internetskih oglasa u svijetu po prihodu tim se potezom pridružio nizu kompanija koje su raskinule poslovne veze s Rusijom nakon invazije na Ukrajinu, uključujući Twitter i Snap.

S obzirom na izvanredne okolnosti pauziramo s Googleovim oglasima u Rusiji. Situacija se brzo razvija, a mi ćemo objavljivati nove informacije kada to bude primjereno, stoji u priopćenju kompanije, objavljenom u četvrtak.

Google je ruskim državnim medijima već zabranio da pri kupnji i prodaji oglasa korist njegovu tehnologiju. Pozivaući se na interna pravila o poslovanju u slučaju osjetljivih događaja, zabranio je i oglašavanje koje nastoji iskoristiti rat.

Ruski regulator za komunikacije Roskomnadzor naložio je početkom tjedna Googleu da prestane prikazivati ​​oglase s „netočnim informacijama o žrtvama ruskih snaga i ukrajinskih civila“.

U četvrtak Roskomnadzor je od Googlea zatražio i da prestane prikazivati ​​oglase s "lažnim političkim informacijama" o Ukrajini na YouTubeu, čiji je cilj "plasiranje netočnih informacija u rusku javnost", izvijestio je Wall Street Journal.

Google je već prošle godine u Rusiji platio više od 32 milijuna rubalja kazni zbog kršenja propisa o sadržaju, čije kršenje Moskva kažnjava i ograničavanjem pristupa uslugama, napominje Reuters.

Poslovna baza podataka SPARK objavila je prošle godine da je Googleov promet u Rusiji u 2020. iznosio 85,5 milijardi rubalja (790 milijuna dolara).

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju