Tek što je predstavljena aplikacija Moj ZET za mobitele kojom se kupuju karte, iskrsnuli su problemi.
Naime, građani koji su skinuli aplikaciju i registrirali se, a istovremenu imaju i fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata s uplaćenim novcem, dobili su poruku da im je fizička kartica deaktivirana.
Dobili neznatan broj reklamacija
Iz ZET-a navode da je aplikaciju skinulo više od 18.600 građana te da su zaprimili tek neznatan broj reklamacija vezanih za poteškoće pri korištenju i proceduri prelaska s pretplatnih karata na aplikaciju, a koje rješavaju u najkraćem mogućem roku.
U konkretnom slučaju, riječ je o jednoj od ponuđenih mogućnosti koju korisnici mogu, ali ne moraju izabrati. Naime, u uputama za korištenje aplikacije navedeno je kako se spajanjem računa personalizirana, odnosno pretplatna karta automatski deaktivira te njezino korištenje više nije moguće.
Stoga savjetujemo da korisnici pretplatnu kartu koriste dok na njoj ima sredstava za kupnju pojedinačnih karata jer se nakon spajanja korisničkog računa sredstva koja su u tom trenutku imali na raspolaganju više ne mogu koristiti.
Ipak, ako je korisnik već obavio spajanje korisničkog računa, povrat preostalih sredstava moguć je na tekući račun, a za što se sa zahtjevom za povrat sredstava mogu obratiti na e-adresu javnost@zet.hr. Nadalje, ako korisniku ne odgovara povrat na tekući račun, može osobno doći na šalter reklamacija u Ozaljskoj 105 te će mu sredstva biti isplaćena u gotovini, poručuju iz ZET-a na naš upit.
Problematična deaktivacija fizičke kartice
Građani su se požalili da su nakon aktivacije mobilne aplikacije dobili poruku u kojoj piše da više ne mogu koristiti preostala sredstva u e-novčaniku na pretplatnoj kartici jer je ona aktivacijom mobilne aplikacije - deaktivirana.
Savjetuje im se da odu na bilo koje prodajno mjesto ZET-a kako bi privremeno deaktivirali mobilnu aplikaciju, aktivirali fizičku karticu te potrošili preostali novac.