Helpjuice je softver koji firmama pruža podršku za njihove korisnike na jednostavan način da ranije pohrane sva pitanja kako bi skratili proces i uštedjeli na vremenu.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Servis Helpjuice će tako smanjiti troškove kompanijama koji imaju potrebu za komunikaciju s klijentima, no ova priča nosi i drugu stranu — onu težu.

Emil Hajrić je 20-godišnji mladić porijeklom iz Sarajeva čiji je Helpjuice od strane uglednog magazina Forbes proglašen za jednim od najkorisnijih alata na internetu.

Emil se programiranje bavi od 14. godine a dio svog djetinjstva proveo je u Americi, no srednju je školu završio u BiH.  Umjesto upisa na fakultet, ovaj je ambiciozni mladić odlučio spakirati kofere i krenuti za Austin kako bi radio na dogovoru s kompanijom Capital Factor, piše promotor.ba.

"Od svoje 14. godine bavim se programiranjem. Radio sam na mnogo projekata, no 90% njih je propadalo. Ako nisam imao barem deset projekata koji su propali, onda vjerojatno lažem. Bilo je mnogo neuspjeha, a to što sam radio većinom je propalo zato što ti programi nisu rješavali konkretan problem ili nisu bili dovoljno vrijedni da ih ljudi koriste i još plate za to!"

Kada su lansirali beta verziju Helpjuicea, prijavilo se 300 kompanija koje su željele koristiti taj alat, a pet kompanija je mjesečno plaćalo po 100 eura, kaže Hajrić. Iako je bilo prihoda i sve više zainteresiranih, projekt je počeo propadati radi sve viših troškova, no od poboljšanja softvera se nije odustalo, i sve se na kraju dobro isplatilo. 

Helpjuice sada ima šest zaposlenih, a prihodi im rastu za 30% na mjesečnoj bazi!

Foto: AlJazeera