Helpjuice je softver koji firmama pruža podršku za njihove korisnike na jednostavan način da ranije pohrane sva pitanja kako bi skratili proces i uštedjeli na vremenu.
Servis Helpjuice će tako smanjiti troškove kompanijama koji imaju potrebu za komunikaciju s klijentima, no ova priča nosi i drugu stranu — onu težu.
Emil Hajrić je 20-godišnji mladić porijeklom iz Sarajeva čiji je Helpjuice od strane uglednog magazina Forbes proglašen za jednim od najkorisnijih alata na internetu.
Emil se programiranje bavi od 14. godine a dio svog djetinjstva proveo je u Americi, no srednju je školu završio u BiH. Umjesto upisa na fakultet, ovaj je ambiciozni mladić odlučio spakirati kofere i krenuti za Austin kako bi radio na dogovoru s kompanijom Capital Factor, piše promotor.ba.
"Od svoje 14. godine bavim se programiranjem. Radio sam na mnogo projekata, no 90% njih je propadalo. Ako nisam imao barem deset projekata koji su propali, onda vjerojatno lažem. Bilo je mnogo neuspjeha, a to što sam radio većinom je propalo zato što ti programi nisu rješavali konkretan problem ili nisu bili dovoljno vrijedni da ih ljudi koriste i još plate za to!"
Kada su lansirali beta verziju Helpjuicea, prijavilo se 300 kompanija koje su željele koristiti taj alat, a pet kompanija je mjesečno plaćalo po 100 eura, kaže Hajrić. Iako je bilo prihoda i sve više zainteresiranih, projekt je počeo propadati radi sve viših troškova, no od poboljšanja softvera se nije odustalo, i sve se na kraju dobro isplatilo.
Helpjuice sada ima šest zaposlenih, a prihodi im rastu za 30% na mjesečnoj bazi!
Foto: AlJazeera