Prije nekoliko dana na konferenciji Marketing by number Luka Stepinac iz tvrtke CROZ predstavio je novo softversko rješenje koje služi za analizu podataka s društvenih mreža i ostalih javno dostupnih internetskih izvora informacija.

Luka Stepinac je predstavio platformu koja služi za tekstualnu analizu podataka s društvenih mreža, portala, foruma i drugih izvora podataka. Dvogodišnji intenzivni razvoj SentiMentera urodio je plodom jer je konačni rezultat platforma koja u potpunosti podržava hrvatski jezik, a sadrži i najsuvremeniji algoritam za određivanje sentimenta (raspoloženja) koje prevladava vezano uz neku proizvoljnu temu.

Razvoj SentiMentera pred CROZ-ovce je postavio brojne izazove kao što su potreba za normalizacijom teksta, morfološka složenost hrvatskog jezika, različitost kulture komunikacije s obzirom na medij i izvor te prepoznavanje sarkazma u tekstovima. Algoritmi koji se pokreću nakon što se automatski prikupe podaci s odabranih izvora podataka, kao što su Facebook, Twitter, forumi, blogovi, pružaju odgovore na pitanja koja su sastavni dio svih ozbiljnijih marketinških aktivnosti. U sučelju korisnici mogu jasno vidjeti tko najviše piše o njihovoj robnoj marki ili proizvodu, o čemu se najviše piše, razini spominjanja robne marke kroz vrijeme, profilu ljudi koji pišu o njima te sentimentu vezanom uz određenu robnu marku u odnosu na konkurente.

Hrvatska tvrtka CROZ predstavila rješenje za analizu podataka s društvenih mreža SentiMenter

SentiMenter će biti dostupan u tri opcije One-Time Run, Online i Full Local. One-time Run će prvenstveno poslužiti za jednokratna ciljana istraživanja jer će CROZ bit zadužen za prikupljanje, obradu, analizu i prezentaciju podataka. Za potrebe kontinuiranog praćenja društvenih mreža na raspolaganju je opcija Online, u sklopu koje će klijent imati pristup dogovorenim podacima nakon što CROZ napravi inicijalnu konfiguraciju. Oni najzahtjevniji će odabrati najpotpunije rješenje, Full local, u kojem je cijela infrastruktura postavljena kod klijenta, nakon što CROZ izvrši implementaciju i inicijalnu konfiguraciju.

Kako gledaju na konkurenciju i koje su njihovi prednosti, Luka Stepinac nam je u mailu odgovorio:

"U CROZ-u smatramo da su najbolja rješenja ona koja su posebno oblikovana prema specifičnostima i zahtjevima klijenta, a SentiMenter je razvijen upravo u skladu s tim - on je osmišljen u prvom redu kao modularna platforma. Ovu smo platformu počeli razvijati prije dvije godine te smo od početka imali u vidu kompleksnost i posebnosti hrvatskog jezika, dok su ostala rješenja u većini slučajeva koristila engleski jezik ili podržavala tek light mogućnosti hrvatskog. Također, SentiMenter se ne mora nužno povezivati samo s uobičajenim izvorima poput Facebooka, Twittera, foruma i drugih online medija, već se može koristiti i za obradu podataka iz internih korporativnih izvora kao što su npr. baze e-poruka službe za korisnike, ankete i sl. Cijene se, baš kao i sam SentiMenter, oblikuju prema potrebama klijenta, a naš pristup je da svakog potencijalnog klijenta provedemo kroz mogućnosti alata na odabranom primjeru koji mu je blizak, te po želji ponudimo i testno razdoblje prije finalne odluke.” 

Više o sučelju i ostalim mogućnostima može se pročitati na internetskoj stranici SentiMentera.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju