Nakon što su 2020. pokrenuli uspješnu Kickstarter kampanju i prikupili sredstva za proizvodnju svojih ekoloških tenisica, brand Miret krenuo je u novi krug prikupljanja sredstava. No, ovog puta, sredstva će kroz crowdfunding kampanju tražiti na Funderbeam platformi koja pojedincima i zajednicama omogućuje kupovinu odnosno prodaju udjela u privatnim tvrtkama. 

Tenisice Miret - Fluffies Hrvatske ekološke tenisice pravi su hit: U manje od 24 sata skupili gotovo dvostruko više od potrebnog na Kickstarteru

Kako su istaknuli, tijekom mjesec dana kampanje, planiraju prikupiti investicije u iznosu većem od pola milijuna eura, a već u prva dva dana kampanje prikupili su više od 250 tisuća eura. 

Prije svega želimo se zahvaliti Ivani Gažić sa Zagrebačke burze što je prepoznala projekt i novom voditelju Funderbeam SEE, Ognjanu Despotu, koju je vrlo strastveno i angažirano pristupio jačanju Funderbeama u Hrvatskoj, te se izuzetno veselimo njihovim budućim projektima, istaknuo je Domagoj Boljar, suosnivač projekta.

Pojasnio je kako su se za crowdfunding odlučili jer su željeli da se i ovaj put uključi cijela Miret zajednica, koja će zajedno s njima i potpuno transparentno, sudjelovati u daljnjem rastu i razvoju tvrtke. Za simboličan iznos od 250 eura, svaki pojedinac ima priliku postati dioničar.

Prikupljeni novac iskoristit će za daljnje širenje branda i povećanje rasta. Većina sredstava će biti uložena u financiranje daljnje proizvodnje i širenje prema novim kupcima kroz oglašavanje i B2B suradnje s drugim brendovima i tvrtkama. Manji dio sredstava planiraju uložiti u razvoj novih proizvoda i certifikacije postojećih i budućih proizvoda prema strogim ekološkim standardima kako bi službeno i znanstveno potkrijepili njihove tvrdnje o održivosti Miret proizvoda.

Vodeći investitor u ovom projektu je udruženje poslovnih anđela iz Austrije, Danube Angels, kod kojih su prošli rigoroznu selekciju u tri stadija. Miret je ujedno prvi projekt iz Hrvatske kojeg Danube Angels podržavaju.

Tenisice Miret - Fluffies (Foto: Miret)

A njihov potencijal bio je prepoznat i od strane Global Footwear Awardsa, koji su im u prošloj i ovoj godini dodijelili tri nagrade – prvo mjesto, zlato i srebro. Kako ističu u Miretu, za nagrade su zaslužni njihov temeljit pristup biranju partnera i materijala koji su doveli do toga da je njihova tenisica gotovo potpuno napravljena od prirodnih materijala. Ne samo da biraju materijale koji su netoksični, ekološki i na prirodnoj bazi, nego osiguravaju i da su njihovi dobavljači regionalni, što se tijekom pandemije pokazalo ključnim zbog sigurnosti i snage lanca dobave. Također inzistiraju da su njihov partneri dijele njihove vrijednosti.

Domagoj i Hrvoje Boljar U konkurenciji prestižnih svjetskih modnih brandova, hrvatski startup Miret odnio prvo mjesto, zlato i srebro

Miret se u 2021. intenzivno spremao za sljedeću godinu, a trenutno istovremeno rade na uvođenju novih materijala te razvoju potpuno novog dizajna tenisica i tipova obuće.

Ove godine, bili smo posvećeni razvoju proizvoda, širenju tima, definiranju našeg impacta, i mjerenju našeg tržišnog potencijala i spremni smo da iduće godine uvišestručimo proizvodnju i prodaju. Čeka nas jako puno posla kako bi ostvarili planove koje smo si zacrtali i obećali investitorima, a kupce čekaju novi modeli, nove boje i novi proizvodi, rekao je Domagoj Boljar, suosnivač Mireta.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju