Zagrebačka tvrtka Human za svoj je website osvojila uglednu nagradu Lovie Award, i to u kategoriji Best Practices. Osvajači kategorije Best practices predstavljaju standard u industriji za najnovija, najinovativnija i najnaprednija rješenja u području web-developmenta. Nagrada pokazuje izvrsnost bez premca u svih šest kriterija Akademije: sadržaj, struktura i navigacija, vizualni dizajn, interaktivnost, funkcionalnost, ukupno iskustvo.

Za nas je ovo veliko priznanje. Uložili smo puno ljubavi i truda u nedavni rebranding tvrtke i izgradnju ove web-stranice. Vjerovali smo u vlastiti smjer, u poruke, estetiku, humor - u cijelu priču. Ali ipak, nikada nisi sasvim siguran. Nagrade poput ove potvrđuju da je sve imalo smisla i da nismo vjerovali u krive stvari. Hvala, Lovie! istaknuo je Vanja Bertalan, Human CEO. 

Ove je godine za Lovie Awards konkuriralo 1500 projekata iz ukupno 33 zemlje. U sklopu People’s Lovie Awards podijeljeno je 55.000 glasova

Širenje na međunarodno tržište naš je najvažniji strateški cilj. Već godinama osvajamo regionalne nagrade i prekrasno je primiti i ovakvu vrstu šireg priznanja za ovo što radimo. To nas stavlja na kartu svijeta i sasvim je u skladu sa strategijom kompanije, istaknula je Ivana Božanić, Human COO.

Podsjetimo, Human (bivša web.burza) nedavno je proslavio 18. rođendan i u potpunosti promijenio svoj izgled. Tako su i web-stranice same tvrtke doživjele preobražaj. Nove Humanove web-stranice na prvo mjesto stavljaju sadržaj koji je jednostavan, jasan, informativan i koristan, a dozu ljudskosti daje malo zafrkancije. 

Cijela je web-stranica brižno pripremljena kako bi posjetiteljima, kroz dozu humora, predstavila Humanove poslovne perspektive i kulturu. Vizualno pregledna, bez suvišnih elemenata, stranica je u potpunosti rezultat rada zaposlenika u Humanu. 

Za izvrsno korisničko iskustvo, osim vizualnog i informativnog dijela, odgovorna je i brzina učitavanja. Tako su u Humanu optimizirali svoj kod i infrastrukturu, što je rezultiralo dobivanjem maksimalne ocjene (100/100) na Google Lighthouse i pet ocjena A na Web Page Performance Test.

Da se radi o zaista drukčijoj tvrtki, najbolje pokazuje njihova stranica posvećena pravilima privatnosti, koja skriva posebno iznenađenje za one koji ju pregledaju i pročitaju do kraja.